morsan Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 On their wedding night, the young bride approached her new husband and asked for $20.00 for their first lovemaking encounter. In his highly aroused state, her husband readily agreed. This scenario was repeated each time they made love, for more than 30 years, with him thinking that it was a cute way for her to afford new clothes and other incidentals that she needed. Arriving home around noon one day, she was surprised to find her husband in a very drunken state. During the next few minutes, he explained that his employer was going through a process of corporate downsizing, and he had been let go. It was unlikely that, at the age of 59, he'd be able to find another position that paid anywhere near what he'd been earning, and therefore, they were financially ruined. Calmly, his wife handed him a bank book which showed more than thirty years of steady deposits and interest totaling nearly $1 million. Then she showed him certificates of deposits issued by the bank which were worth over $2 million, and informed him that they were one of the largest depositors in the bank. She explained that for the more than three decades she had "charged" him for sex, these holdings had multiplied and these were the results of her savings and investments. Faced with evidence of cash and investments worth over $3 million, her husband was so astounded he could barely speak, but finally he found his voice and blurted out, "If I'd had any idea what you were doing, I would have given you all my business!" That's when she shot him. You know, some men just don't know when to keep their mouths shut. 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Oj, jeg skjønte den ikke... Ble hun sur? Var han ikke fornøyd da? Hmm, ikke bra at jeg ikke tok den, får skylde på travel dag! mvh 0 Siter
morsan Skrevet 30. august 2007 Forfatter Skrevet 30. august 2007 Oj, jeg skjønte den ikke... Ble hun sur? Var han ikke fornøyd da? Hmm, ikke bra at jeg ikke tok den, får skylde på travel dag! mvh Han hadde tydeligvis betalt for sex andre steder også...;-) 0 Siter
petter smart Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 En morsom historie, selv om tallene virker noe rare. Dersom hun i løpet av 30 år hadde satt inn 1 million blir dette 1 000 000 : 20 = 50 000 samleier. Fordelt over 30 år blir 1667 samleier pr år. Til en så stiv pris virker det rart med over 4 samleier pr dag. Videre kan hun takke seg selv for at han var utro. Når hun tar betalt for sex så er det vel ikke så rart at han går til andre?! 0 Siter
morsan Skrevet 30. august 2007 Forfatter Skrevet 30. august 2007 En morsom historie, selv om tallene virker noe rare. Dersom hun i løpet av 30 år hadde satt inn 1 million blir dette 1 000 000 : 20 = 50 000 samleier. Fordelt over 30 år blir 1667 samleier pr år. Til en så stiv pris virker det rart med over 4 samleier pr dag. Videre kan hun takke seg selv for at han var utro. Når hun tar betalt for sex så er det vel ikke så rart at han går til andre?! He he, jeg er enig at det er veldig rart (for å si det mildt) å ta seg betalt for sex i ekteskapet, men men.... Vedr de tallene: Ja, det var voldsomme tall, men vitsen sier intet om hor mye hun har mottatt nominelt for sexen, bare hvor mye det har blitt til etter hennes investeringer, altså 1 mill på bok inklsuive renter og 2 mill i verdipapirer. Dessuten kan det vel tenkes at hun har økt "taksten" fra 20 dollar opp igjennom årene. Hvis de var unge da de giftet seg, er det kanskje snakk om 40 år, og da har det jo vært en viss inflasjon;-) Kom med flere vitser, så kan vi analysere ihjel dem også;-) 0 Siter
petter smart Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 He he, jeg er enig at det er veldig rart (for å si det mildt) å ta seg betalt for sex i ekteskapet, men men.... Vedr de tallene: Ja, det var voldsomme tall, men vitsen sier intet om hor mye hun har mottatt nominelt for sexen, bare hvor mye det har blitt til etter hennes investeringer, altså 1 mill på bok inklsuive renter og 2 mill i verdipapirer. Dessuten kan det vel tenkes at hun har økt "taksten" fra 20 dollar opp igjennom årene. Hvis de var unge da de giftet seg, er det kanskje snakk om 40 år, og da har det jo vært en viss inflasjon;-) Kom med flere vitser, så kan vi analysere ihjel dem også;-) Er det ikke kjekt når du kommer med en vits og noen påpeker logiske brister? Men den var morsom, og jeg lo faktisk litt da jeg leste den. 0 Siter
morsan Skrevet 30. august 2007 Forfatter Skrevet 30. august 2007 Er det ikke kjekt når du kommer med en vits og noen påpeker logiske brister? Men den var morsom, og jeg lo faktisk litt da jeg leste den. Jeg tåler såpass! ;-) Særlig ettersom jeg selvsagt også tenkte mitt om denne vitsen. Ikke minst hadde jeg ikke trodd da jeg begynte å lese den at hun skulle stå igjen som 'vinneren'...;-) 0 Siter
musikeren Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Jaha. Hva var poenget? Han slo jo bare fast at hun hadde mer greie på forretninger enn han. 0 Siter
Gjest allsang Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Han hadde tydeligvis betalt for sex andre steder også...;-) Eller hun misforsto - og TRODDE han hadde kjøpt sex, mens han mente de andre forretningene.... 0 Siter
astridny Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 En morsom historie, selv om tallene virker noe rare. Dersom hun i løpet av 30 år hadde satt inn 1 million blir dette 1 000 000 : 20 = 50 000 samleier. Fordelt over 30 år blir 1667 samleier pr år. Til en så stiv pris virker det rart med over 4 samleier pr dag. Videre kan hun takke seg selv for at han var utro. Når hun tar betalt for sex så er det vel ikke så rart at han går til andre?! Det er jo litt rart at hvis han får 4 ganger sex om dagen med kona si,at han enda trenger å ha sex med andre. ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 30. august 2007 Forfatter Skrevet 30. august 2007 Eller hun misforsto - og TRODDE han hadde kjøpt sex, mens han mente de andre forretningene.... Ja, han kunne selvsagt siktet til sine øvrige investeringer....;-) Mne da ville det vel strengt tatt ikke vært en vits, ville det vel? ;-) 0 Siter
Gjest sparehontas Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 Jeg sparer i skjult fra mannen åsså de gangene vi er trang i økonomien, så sier jeg "Du kan ikke du gå inn på rommet å åpne den 3 skuffen på kommoden å oppi der ser du en orange liten veske. Ta å hent den please?" Han går og henter den og når han blir bedt om å åpne den, så ligger det flere hundrelapper der hihihihiih!!! Han blir så glad å denger meg ned i senga med en gang!!! Det er likegøy Hvergang hiihihihi Jeg gjemmer det på forskjellige plasser hver gang åsså Passer også på å overraske han liksom med det hvergang. Sier ikke de samme tingene hver gang heller. Av og til inni bilen, gammel jakkelomme, inni en sko osvosv... Det piffer litt på forholdet. Og det beste av alt er at det ikke er hvergang vi er i trang økonomi situasjon så han forventer det ikke hver gang liksom hiihihih 0 Siter
laban Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 He he, jeg er enig at det er veldig rart (for å si det mildt) å ta seg betalt for sex i ekteskapet, men men.... Vedr de tallene: Ja, det var voldsomme tall, men vitsen sier intet om hor mye hun har mottatt nominelt for sexen, bare hvor mye det har blitt til etter hennes investeringer, altså 1 mill på bok inklsuive renter og 2 mill i verdipapirer. Dessuten kan det vel tenkes at hun har økt "taksten" fra 20 dollar opp igjennom årene. Hvis de var unge da de giftet seg, er det kanskje snakk om 40 år, og da har det jo vært en viss inflasjon;-) Kom med flere vitser, så kan vi analysere ihjel dem også;-) Med et snitt på 4 ganger i døgnet hadde jeg satt opp prisen. Og kanskje ikke blitt så veldig sur om han hadde skaffet seg noe på si' som kunne avlastet meg litt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.