Gjest er det Skrevet 1. september 2007 Skrevet 1. september 2007 Altså hva jeg rett og slett _gjør_ .... Hehe. Viktig og godt fundert svar fra deg som alltid. Vi er mer enn det vi gjør. Det er forskjell på om vi gjør noe av plikt eller av godhet for eksempel. 0 Siter
Gjest er det Skrevet 1. september 2007 Skrevet 1. september 2007 For deg selv er du hva du tenker, for oss andre er du hvordan du handler. Vi blir utfomet (om jeg kan si det sånn) så lenge vi lever. Opplevelsene former oss, foreldre om rett og galt osv. Du vil oppleve mange ganger at du må endre syn på ting og også endrer deg automatisk. Generelt er du sikkert en musiker Og er du det så er du en følsom person, er du fisk? Kanskje det bor en skuespiller i deg også ? Derfor tenker du på hvem du egentlig er?? Trøtt hilsen fra meg Sinnelaget til et menneske har vel også noe å si. Og sinnelaget er knyttet oåå mot tanker og følelser. Det er ikke likegyldig i hvilken tilstand folk er i når de gjør handlinger. Man kan gjøre noe av et godt hjerte eller av plikt. Man kan være sur eller glad. Varm eller kald. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.