Gjest tito (16 år) Skrevet 29. mai 2001 Del Skrevet 29. mai 2001 i det siste året har jeg hatt store smerter i legger, rundt ribbeina (får ofte røde streker rundt ribbeina og utslett, men vet ikke om det har noe med saken å gjøre) og spesielt i hoftene og på innsiden av lårene. jeg vet selv ikke hva det er, men når jeg får det så klarer jeg ikke å gå. det er som om det låser seg helt på innsiden av låret og helt opp til hofta. dette er en sterk smerte og kan vare opp til en uke. jeg har før fått vite av legen at hoftene mine har vridd seg pga av at den ene foten min er kortere enn den andre. er det dette som forårsaker de smertene jeg har? er det noe jeg kan gjøre med det? har prøvd å trene men er redd for at det skal bli verre. på forhånd takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 29. mai 2001 Del Skrevet 29. mai 2001 Hei, dette høres absolutt ut som noe du skal ta kontakt med lege for. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.