Gå til innhold

Vaffelrøre - oppbevare?


Lillemus

Anbefalte innlegg

Gjest annlovinda

Lager folk fortsatt vafler? Trodde det var bare på slike kjipe innavla loppemarkeder og slik at folk fortsatt serverte slikt. Hadde blitt VELDIG skuffa om jeg kom bort og bevertningen var bare vaffler.. usj.

Gamle vafler i tillegg er vel drepen...

Det er vel ganske vanlig å servere vafler om man får besøk?

Gjør det av og til jeg, og får det også av og til servert når jeg er andre steder. Ferske vafler er da kjempegodt.

Jeg vil heller ha servert ferske vafler enn tørr kaker, og kaker kjøpt på rema. Men smaken er som baken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lillemus

    10

  • sant å si

    8

  • Lurveline

    7

  • morsan

    4

Mest aktive i denne tråden

wow!

Det vaffeljernet var jo helt rått!

-og jeg har snart bursdag...

Det kan det anbefales!

Det bruker en del mere vaffelrøre pr plate da og så er jeg litt misfornøyd med varmen. Kanskje det er bare et innkjøringsproblem? (har brukt det 1 gang) Skal ha det med på hytta i helga. nam nam..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager folk fortsatt vafler? Trodde det var bare på slike kjipe innavla loppemarkeder og slik at folk fortsatt serverte slikt. Hadde blitt VELDIG skuffa om jeg kom bort og bevertningen var bare vaffler.. usj.

Gamle vafler i tillegg er vel drepen...

Vafler er jo kjempegodt! I vår familie tømmes vaffelfatene fort om vi har nystekte vafler. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Vi er 4 stykker i familien blitt da når kjæresten er hjemme og vi er sammen alle og i tillegg er vi fort både 10 og 15 om hele min del av slekta med partnere og barn samles og da er det drepen å stå med ett enkeltjern altså.

Og det som ikke spises på dagen spiser ungene (og kjæresten) dagen etterpå til frokost. :o)

Hehe, bare mobber litt jeg da. Men har en viss vegring mot store kjøkkenapparater, og vafler steker jeg ikke særlig ofte...

Innrømmer at jeg bruker to stekepanner når jeg steker pannekaker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager folk fortsatt vafler? Trodde det var bare på slike kjipe innavla loppemarkeder og slik at folk fortsatt serverte slikt. Hadde blitt VELDIG skuffa om jeg kom bort og bevertningen var bare vaffler.. usj.

Gamle vafler i tillegg er vel drepen...

LIKER du ikke vafler? *måper*

Her blir et vaffelfat tømt på null komma svusj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kitty Cat 82

6 hjerter i en plate!? Det er like feil som 4! ;o) Det skal være 5!

Jeg har nettopp kjøpt nytt dobbelt vaffeljern og gleder meg til å prøve det i helga. :o)

Neeei! Vafler skal ha 4 hjerter (og de er runde da også, i allefall med mammas gamle jern)! :-)

Med 5 hjerter blir det jo ett til overs når en spiser de? Jeg er en partall-freak... liker at det går opp-i-opp og da går det ikke an å ha 5 hjerter på vaffelen! Lette lenge før jeg kjøpte meg mitt eget, for det MÅTTE ha 4 hjerter!

Men etter å ha lest tråden, så er jeg vel i mindretall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeei! Vafler skal ha 4 hjerter (og de er runde da også, i allefall med mammas gamle jern)! :-)

Med 5 hjerter blir det jo ett til overs når en spiser de? Jeg er en partall-freak... liker at det går opp-i-opp og da går det ikke an å ha 5 hjerter på vaffelen! Lette lenge før jeg kjøpte meg mitt eget, for det MÅTTE ha 4 hjerter!

Men etter å ha lest tråden, så er jeg vel i mindretall...

*Holder opp et kors og en hvitløk* Vik fra meg, du syndige menneske! Vaffelplater skal ha 5 - FEM! - hjerter! Hører du?! FEM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeei! Vafler skal ha 4 hjerter (og de er runde da også, i allefall med mammas gamle jern)! :-)

Med 5 hjerter blir det jo ett til overs når en spiser de? Jeg er en partall-freak... liker at det går opp-i-opp og da går det ikke an å ha 5 hjerter på vaffelen! Lette lenge før jeg kjøpte meg mitt eget, for det MÅTTE ha 4 hjerter!

Men etter å ha lest tråden, så er jeg vel i mindretall...

Jeg støtter deg, jeg.

*klappe på*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ChiengMai

Joda, det gjør man. Hvis man vil!!!

Så det så ;-)

Hilsen politisk ukorrekte

Det blir nok arresten på deg i helga, og da må du neimen ikke tro det blir vafler på deg!

Hilsen vaffelpolitimester

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ChiengMai

Lager folk fortsatt vafler? Trodde det var bare på slike kjipe innavla loppemarkeder og slik at folk fortsatt serverte slikt. Hadde blitt VELDIG skuffa om jeg kom bort og bevertningen var bare vaffler.. usj.

Gamle vafler i tillegg er vel drepen...

For meg er det en höjdare im jeg kommer på besøk til noen og får servert vafler. Vafler er skikkelig godt, og noe jeg har inntrykk av at de fleste liker. Men det finnes tydeligvis avvikere. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok arresten på deg i helga, og da må du neimen ikke tro det blir vafler på deg!

Hilsen vaffelpolitimester

Neiogneiognei... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeei! Vafler skal ha 4 hjerter (og de er runde da også, i allefall med mammas gamle jern)! :-)

Med 5 hjerter blir det jo ett til overs når en spiser de? Jeg er en partall-freak... liker at det går opp-i-opp og da går det ikke an å ha 5 hjerter på vaffelen! Lette lenge før jeg kjøpte meg mitt eget, for det MÅTTE ha 4 hjerter!

Men etter å ha lest tråden, så er jeg vel i mindretall...

Jeg måtte spørre min kollega her og hun bare så på meg:"Det skal være 5 hjerter selvfølgelig! De med 4 hjerter er knapt spiselige." Så det så. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg måtte spørre min kollega her og hun bare så på meg:"Det skal være 5 hjerter selvfølgelig! De med 4 hjerter er knapt spiselige." Så det så. ;o)

Hun er bare sneversynt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager folk fortsatt vafler? Trodde det var bare på slike kjipe innavla loppemarkeder og slik at folk fortsatt serverte slikt. Hadde blitt VELDIG skuffa om jeg kom bort og bevertningen var bare vaffler.. usj.

Gamle vafler i tillegg er vel drepen...

Skal passe på å ha klar en pose potetgull til ølet ditt om du skulle komme innom her noen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe nå skal det være 6 hjerter. nymotens det skjønner dere ;)

Jeg kan ihvertfall tenke meg at 6-hjerters er mye bedre enn 4-hjerters! Med 6 hjerter på plata får man i det minste et hjerte med skikkelig spiss, skulle en tro:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Det kan det anbefales!

Det bruker en del mere vaffelrøre pr plate da og så er jeg litt misfornøyd med varmen. Kanskje det er bare et innkjøringsproblem? (har brukt det 1 gang) Skal ha det med på hytta i helga. nam nam..

Når du har stekt et par ganger så blir varmen bedre. Først syntes jeg det ble veldig ujevnt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det en höjdare im jeg kommer på besøk til noen og får servert vafler. Vafler er skikkelig godt, og noe jeg har inntrykk av at de fleste liker. Men det finnes tydeligvis avvikere. :-)

enig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager folk fortsatt vafler? Trodde det var bare på slike kjipe innavla loppemarkeder og slik at folk fortsatt serverte slikt. Hadde blitt VELDIG skuffa om jeg kom bort og bevertningen var bare vaffler.. usj.

Gamle vafler i tillegg er vel drepen...

Her var det ikke nsakk om vafler stekt på forhånd men vaffelrøre laget på forhånd, ref avslutningskommentaren din.

men øl og vafler er neppe noen höjdare, nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ChiengMai

Her var det ikke nsakk om vafler stekt på forhånd men vaffelrøre laget på forhånd, ref avslutningskommentaren din.

men øl og vafler er neppe noen höjdare, nei

''men øl og vafler er neppe noen höjdare, nei''

LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...