Gå til innhold

Vaffelrøre - oppbevare?


Lillemus

Anbefalte innlegg

Gjest anna karenina

*Holder opp et kors og en hvitløk* Vik fra meg, du syndige menneske! Vaffelplater skal ha 5 - FEM! - hjerter! Hører du?! FEM!

Når du deler dem mellom to barn, må en alltid ta det femte selv. Slik kom den regelen på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lillemus

    10

  • sant å si

    8

  • Lurveline

    7

  • morsan

    4

Mest aktive i denne tråden

Gjest anna karenina

wow!

Det vaffeljernet var jo helt rått!

-og jeg har snart bursdag...

Hvis du vil ha et fantastisk dobbeltjern skal du kjøpe Åviken Classic. Det er det beste, og steker jevnt, raskt og fint. Koster 800 kroner, men verdt pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ihvertfall tenke meg at 6-hjerters er mye bedre enn 4-hjerters! Med 6 hjerter på plata får man i det minste et hjerte med skikkelig spiss, skulle en tro:-)

Du får hjerter med skikkelig spiss ja!

Skulle så gjerne ha vist dere bilder av innsiden av vaffeljernet, men finner bare bilder av det utvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du har stekt et par ganger så blir varmen bedre. Først syntes jeg det ble veldig ujevnt.

Merket at det var litt bedre å steke i det andre gang ja, så det blir sikkert enda bedre tredje gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...