Gå til innhold

Ukens vekt er...

Gjest zilja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er akkurat passe! Man skal ikke gå for fort ned i vekt for da er det så lett å fyke opp igjen etterhvert.

Startvekt: 60,2 kg (25/7)

I dag: 56,4!!!!

Og enda har jeg ikke fått rørt så mye på meg som jeg vil den siste uka, men det blir bedre igjen i neste uke med aktiviteten. Men jeg er kjempefornøyd med -600 gram på ei uke, især når den uka inneholdt 2 kakeselskaper og litt lite mosjon... :o)

Fortsetter det sånn et par-tre kilo til så sitter bunaden perfekt til jul den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var jo så fornøyd forrige uke - da veide jeg 65,9 kilo, ned litt over en kilo på et par uker.

Men - dag viste vekta 66,6 kilo :-( Så det var en nedtur.... Har fortsatt med knekkebrødopplegget mitt + litt mindre middag enn vanlig, ofte måltider + trening to ganger i uka - men har spist litt godteri + var i selskap i helga....

Men jeg får fokusere på det positive: I går sa to personer, helt uavhengig av hverandre, at jeg så så tynn ut! Merkelig nok....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var jo så fornøyd forrige uke - da veide jeg 65,9 kilo, ned litt over en kilo på et par uker.

Men - dag viste vekta 66,6 kilo :-( Så det var en nedtur.... Har fortsatt med knekkebrødopplegget mitt + litt mindre middag enn vanlig, ofte måltider + trening to ganger i uka - men har spist litt godteri + var i selskap i helga....

Men jeg får fokusere på det positive: I går sa to personer, helt uavhengig av hverandre, at jeg så så tynn ut! Merkelig nok....

Ikke noe å bry seg om, neste uke er det nedgang igjen skal du se. :o)

Vi skal ha en gedigen 5-dobbel bursdagsfeiring i helga og da skal jeg overhode ikke telle kalorier! *Gleder seg* Skal fråtse villt i kakeselskapet på lørdag og i frokost-lunsjen på søndag, så får jeg roe ned igjen etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe å bry seg om, neste uke er det nedgang igjen skal du se. :o)

Vi skal ha en gedigen 5-dobbel bursdagsfeiring i helga og da skal jeg overhode ikke telle kalorier! *Gleder seg* Skal fråtse villt i kakeselskapet på lørdag og i frokost-lunsjen på søndag, så får jeg roe ned igjen etterpå.

Takk for støtten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym på det

Vekta står stille enda.

Jeg har trent tre ganger denne uken, og jeg spiser sunt. Men det ble litt sjokolade nå i kveld og is i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er akkurat passe! Man skal ikke gå for fort ned i vekt for da er det så lett å fyke opp igjen etterhvert.

Startvekt: 60,2 kg (25/7)

I dag: 56,4!!!!

Og enda har jeg ikke fått rørt så mye på meg som jeg vil den siste uka, men det blir bedre igjen i neste uke med aktiviteten. Men jeg er kjempefornøyd med -600 gram på ei uke, især når den uka inneholdt 2 kakeselskaper og litt lite mosjon... :o)

Fortsetter det sånn et par-tre kilo til så sitter bunaden perfekt til jul den!

Fy søren, du har vært flink:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta står stille enda.

Jeg har trent tre ganger denne uken, og jeg spiser sunt. Men det ble litt sjokolade nå i kveld og is i går.

Vi må ikke gi opp selv om vekta står stille! Du er flink som får trent tre ganger i uka! Jeg ha bare klart to ganger. Skal pøve å få meg en gåtur i morgen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ned 20 kg innen neste høst?

83. Startvekt 85.

Men kanskje jeg er litt for tung for denne tråden? Virker som de fleste her er nede på 60-tallet og bare skal ned et par kg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

83. Startvekt 85.

Men kanskje jeg er litt for tung for denne tråden? Virker som de fleste her er nede på 60-tallet og bare skal ned et par kg ?

Vi er nok flere er inn eom skal ned en hel del kilo, men deltar nok ikke så mye i uten en tråd- trådene.

Siste uken har jeg tatt av 1.2 kg - total 14 kg siden midten av desember 06. Sent og forsiktig nedover og skal forsatt ta av 20-25 kg for å komme ned til drømmevekten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er nok flere er inn eom skal ned en hel del kilo, men deltar nok ikke så mye i uten en tråd- trådene.

Siste uken har jeg tatt av 1.2 kg - total 14 kg siden midten av desember 06. Sent og forsiktig nedover og skal forsatt ta av 20-25 kg for å komme ned til drømmevekten.

Så bra!!!! 14 kilo er jo knallbra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...