Gå til innhold

Planer for dagen og helga folkens?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er min og minstejentas fridag :-) Vi fikk de to største avgårde på skolen, satt og koste oss lenge ved frokostbordet etter de var gått - og nå holder vi på å vaske golv (jeg begynte, så ville hun hjelpe, og da smatt jeg inn på pc'en) og så skal vi snart ut!

Det plaskeregner i dag, så vi skal ha p regntøy, hoppe i søledammer, og bort og besøke hun som passet minstejenta i to år (familiebarnehage). Koselig!

Så labber vi bort på skolen og møter de to store halv ett. Tenker det er stemning for kakao i dag siden været er så kjasselig.... Så skal vi en tur med bilen og kjøpe bursdagpresanger.

Far i huset er en liten tur til Danmark i dag, og er ikke tilbake før i kveld. Kanskje det blir et ettermiddagsbesøk hos noen på meg og ungene?

Litt deilig med en sånn fridag med lite faste planer :-)

Ha en god dag da folkens!

Skrevet

Jeg har siste sykemeldt-dagen min i dag, så jeg skal gjøre ingenting i et par timer, og så skal jeg begynne å pakke til hyttetur.

Vi skal være en hel haug med familie, fordelt på to hytter i samme område, to av søstrene mine med menner og barn + faren min + oss 4 + katten.

Følte at vi hadde "høstferie" i sommer når vi var der, så nå er jeg litt spent på været. Håper på en fisketur ihvertfall.

Skrevet

Jeg skulle så absolutt hatt fri i dag for ungene har nesten ikke klær som passer så jeg skulle vært på en mega shopperunde! Men det kan jeg jo ikke, må på jobb må vite.

Og i ettermiddag åker hele familien (9 i dag + 2 i morra) på hyttetur med 5-dobbelt bursdagsfeiring og full pakke i helga! Og jeg er selvfølgelig blitt forkjøla... Men det har gått fra halsvondt via hodevont til snørr nå så jeg regner med det er på vei ut. :o)

Skrevet

Jeg har siste sykemeldt-dagen min i dag, så jeg skal gjøre ingenting i et par timer, og så skal jeg begynne å pakke til hyttetur.

Vi skal være en hel haug med familie, fordelt på to hytter i samme område, to av søstrene mine med menner og barn + faren min + oss 4 + katten.

Følte at vi hadde "høstferie" i sommer når vi var der, så nå er jeg litt spent på været. Håper på en fisketur ihvertfall.

''Følte at vi hadde "høstferie" i sommer når vi var der, så nå er jeg litt spent på været''

Dit vi skal er det meldt 7 grader og storm tror jeg... Og vi skal bo helt nede i sjøkanten. Da blir det kos å sitte inne med levende lys, masse godt mat og godt selskap! :o)

Skrevet

Hjelpe til på et loppetorv i ettermiddag. Lørdag+søndag drar jeg og jentungen på fotball-cup. Det blir bare som tilskuer,for hun brakk armen på onsdag. De 2 andre fortsetter med loppetorv.

Skrevet

Jeg skulle så absolutt hatt fri i dag for ungene har nesten ikke klær som passer så jeg skulle vært på en mega shopperunde! Men det kan jeg jo ikke, må på jobb må vite.

Og i ettermiddag åker hele familien (9 i dag + 2 i morra) på hyttetur med 5-dobbelt bursdagsfeiring og full pakke i helga! Og jeg er selvfølgelig blitt forkjøla... Men det har gått fra halsvondt via hodevont til snørr nå så jeg regner med det er på vei ut. :o)

Akkurat som meg dette.

Har vært helt tett siden mandag, nå løsner det så det er håp.

Skrevet

Som mange andre her på dol så drar vi også på hytta i dag.

Gleder oss til stearinlys, god mat og kjempegodt drikke ;)

Skrevet

For et herlig, positivt innlegg !

Jeg smilte da jeg leste det, håper dere har hatt det hyggelig sammen :-)

Skrevet

For et herlig, positivt innlegg !

Jeg smilte da jeg leste det, håper dere har hatt det hyggelig sammen :-)

Ja, dagen har vært fin den :-) Vi kom nettopp hjem fra handletur. Brukte over en halv time på IKKE å finne gymsko (innesko/hallsko) til eldstemann.... Men hun på 6 fikk klikk-klakker, og var storfornøyd med det!

Nå står en pizza i ovnen og vi skal kose oss! Regnet stoppet også opp etterhvert - og kanskje klesvasken min (som jeg hang ut i går) tørker i løpet av helga :-D

hare1365380455
Skrevet

God helg!

Jeg jobber ikke denne helgen, men jeg har en oppgave jeg skal levere på mandag som jeg må skrive på....

I morgen tar jeg ungene med ut en tur, og så skal jeg kjøre mannen på fest.

Da blir det nok film på meg om kvelden!

:)

Skrevet

Hei! Skulle meldt deg her i går, men glemte alt! Vi får se til uka kanskje.

Jeg har frihelg, ungene er hos venner hele helgen. I morgen drar jeg og min mann på hytte i blindleia. Været er vel så som så, men det blåder vi i :) Vi blir en gjeng utover kvelden. Gleder meg til det for det har gått en hel sommer uten samvær med disse vennene. Vi har ikke båten vår ute i år vettu.

Håper dagen ble fin for dere og at mannen kommer hjem med god vin til deg ;) God helg videre!

Skrevet

Ja, dagen har vært fin den :-) Vi kom nettopp hjem fra handletur. Brukte over en halv time på IKKE å finne gymsko (innesko/hallsko) til eldstemann.... Men hun på 6 fikk klikk-klakker, og var storfornøyd med det!

Nå står en pizza i ovnen og vi skal kose oss! Regnet stoppet også opp etterhvert - og kanskje klesvasken min (som jeg hang ut i går) tørker i løpet av helga :-D

Jeg og kjæresten koste oss med en flaske deilig hvitvin i går kveld.Rundt midnatt gikk vi ut og så på månen der den skinte som gull over sjøen - helt fantastisk !

I kveld skal jeg lage entrecote med masse deilig tilbehør, og nok en kosekveld, men uten alkohol :o)

Skrevet

Hei! Skulle meldt deg her i går, men glemte alt! Vi får se til uka kanskje.

Jeg har frihelg, ungene er hos venner hele helgen. I morgen drar jeg og min mann på hytte i blindleia. Været er vel så som så, men det blåder vi i :) Vi blir en gjeng utover kvelden. Gleder meg til det for det har gått en hel sommer uten samvær med disse vennene. Vi har ikke båten vår ute i år vettu.

Håper dagen ble fin for dere og at mannen kommer hjem med god vin til deg ;) God helg videre!

Joda, han kom hjem med vin i går kveld, men vi sloknet som noen lys på sofaen begge to - får smake på vinene i kveld i stedet!

Jeg glemte også den halvveis avtalen vi hadde - får prøve igjen neste fredag!

Kos dere i Blindleia da - det hørtes flott ut!

Skrevet

Så koselig:-) Det regner i dag her også. Jeg driver og klipper papirdukker faktisk. Skal se noen thrillere senere og kanskje lese litt.

Gjest ble bare så nysgjerrig
Skrevet

Så koselig:-) Det regner i dag her også. Jeg driver og klipper papirdukker faktisk. Skal se noen thrillere senere og kanskje lese litt.

Hvorfor klipper du papirdukker?

Skrevet

Hvorfor klipper du papirdukker?

God grunn:o)

Skrevet

Derfor:-)

God grunn:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...