Jamie2 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Hei jeg sliter med at jeg har en alt for liten rompe. Den kan noen ganger sammenlignes med danmark. Jeg har en grei kropp, kansje litt for tynn. Jeg føler meg kansje deperat, men er det noen trix for hvordan man kan få en større å bredere rompe? Jeg tar gledelig imot råd som fører til en rompe med fett og \eller en rompe med litt muskler i. Hadde dere sett den hadde dere hvist hva jeg slet med! Er det noen spesiell mat som er bedre enn andre? Håper noen har råd.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Cluet er å trene opp rumpemusklene. Sykling er ypperlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Tren knebøy. Da trener du musklene i rompa, og får en mer sprettrumpe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vekten87 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 rumpeknipe øvelser. sitt på rumpen og stram til ellers er det forskjellig trening.. ned i knebøy og opp igjen.. gå på eriboc timer der har de mye spennende.. eller så har du rett og slett bare flat rumpe og det er ikke noe å gjøre med det.. selv har jeg ikke sånn kjempe rumpe, men men 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.