Gå til innhold

7 seter.

Anbefalte innlegg

Gjest Onyxia -
Skrevet

Vil må ha en 7 seter og hvilkne av disse er alle dere familier MEST fornøyd med.

-Ford Galaxy

-Renault den derre grand espace

-VW sharan

-Toyota Previa

Kommer ikke på flere som er romslige.

Og har dere opplevd dårlige ting med automatgir i forhold til manueltgir?

Mvh Onyxia

Gjest Gått over til 5 seter
Skrevet

Helt klart Toyota Previa med automatgir. Den har mye bedre kjørekomfort enn renault Espace. Sharan, er for liten, og Galaxy holder seg ikke i pris. Toyota er den mest driftsikre bilen, men også den dyreste. Det er viktig at en 7 seter har skyvedører, da er det mye letter for liten å stor å komme ut og inn av bilen, uten å tenke på skader på annen manns bil. Hadde jeg vært dere ville jeg også ha tatt en titt på den nye C4 fra Citroen. den ser super ut, men jeg har ikke prøvd den. Lykke til med valget av ny bil.

Skrevet

Helt klart Toyota Previa med automatgir. Den har mye bedre kjørekomfort enn renault Espace. Sharan, er for liten, og Galaxy holder seg ikke i pris. Toyota er den mest driftsikre bilen, men også den dyreste. Det er viktig at en 7 seter har skyvedører, da er det mye letter for liten å stor å komme ut og inn av bilen, uten å tenke på skader på annen manns bil. Hadde jeg vært dere ville jeg også ha tatt en titt på den nye C4 fra Citroen. den ser super ut, men jeg har ikke prøvd den. Lykke til med valget av ny bil.

Hehe, apropos driftssikre Toyotaer:

http://www.metacafe.com/watch/46660/toyota_trap/

Skrevet

Definitivt Renault Grand Espace, med automatgir. Har hatt med manuell girkasse, men det skal vi ikke gå tilbake til, nei.

Gjest Onyxia -
Skrevet

Selv har vi lyst på en auto, renault grand espace. Men er litt redd for den derre automatgir systemet.

Hvordan er det egentlig å ha en brukt renault grand espace 2000 automatgir som har gått 105.000 liksom?

P.s! Takk for alle svar :D

Gjest Gått over til 5 seter
Skrevet

Selv har vi lyst på en auto, renault grand espace. Men er litt redd for den derre automatgir systemet.

Hvordan er det egentlig å ha en brukt renault grand espace 2000 automatgir som har gått 105.000 liksom?

P.s! Takk for alle svar :D

Jeg ville ha gått for en nyere Grand Espace, de første modellene hadde mye tull. Du skal ikke være redd for automatgir, det er ett must på store biler. En bil med den kjørelengden du nevner, er ingen ting for en 2000 modell. Hva med å importere en selv fra Tyskland. Du kan lett spare 50 000, og få en nyere og bedre utstyrt bil. De fleste Grand Espacene i Norge er importert fra Tyskland.

Gjest Onyxia -
Skrevet

Jeg ville ha gått for en nyere Grand Espace, de første modellene hadde mye tull. Du skal ikke være redd for automatgir, det er ett must på store biler. En bil med den kjørelengden du nevner, er ingen ting for en 2000 modell. Hva med å importere en selv fra Tyskland. Du kan lett spare 50 000, og få en nyere og bedre utstyrt bil. De fleste Grand Espacene i Norge er importert fra Tyskland.

Men hvor mye blir det ca mon tro? Er ikke det forferdelig dyrt å gjøre? Og er det ikke noen regler man må forholde seg til for å kjøre bilen på norske veier?

Har du noen eventuelle linker? Hadde jo vært litt artig å sett hvor mye slikt ble (altså import å slikt)

Ellers ønsker jeg deg en kjempefin lørdagskveld til deg og dine og takker for svar :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...