Gå til innhold

Hvor stor plass er det på en brenne-cd?

Gjest Er nødt for å brenne noe over på cd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter en brenne-cd og det skal være god plass på den. Hvor stor plass er det på den største cden jeg får kjøpt?

Skrevet

CD-romer tar vel ikke over 800MB - du kan ikke brenne DVDer, da?

Skrevet

CD-romer tar vel ikke over 800MB - du kan ikke brenne DVDer, da?

Går det å brenne musikk over på dvd-plater? Jeg er ikke teknisk av meg.

Hvilke plate bør jeg velge for å få mest musikk på? Da slipper jeg å måtte bytte plater hele tiden.

Jeg har bare disckmann.

Skrevet

Går det å brenne musikk over på dvd-plater? Jeg er ikke teknisk av meg.

Hvilke plate bør jeg velge for å få mest musikk på? Da slipper jeg å måtte bytte plater hele tiden.

Jeg har bare disckmann.

Åh, det vet jeg ikke - jeg trodde du skulle bare ta backup av noe. En CD-Rom tar én plate (75 minutter, er det vel) når du brenner det som en musikkplate og ikke som mp3, jeg vet ikke hvordan det er med DVD (eller om en discman i det hele tatt kan lese en DVD, uansett hva slags format filene har).

Skrevet

Åh, det vet jeg ikke - jeg trodde du skulle bare ta backup av noe. En CD-Rom tar én plate (75 minutter, er det vel) når du brenner det som en musikkplate og ikke som mp3, jeg vet ikke hvordan det er med DVD (eller om en discman i det hele tatt kan lese en DVD, uansett hva slags format filene har).

Takk for hjelpen. Jeg skal få tatt over noe musikk som jeg kan høre på når jeg er ute og reiser.

Men dvd plater hadde vært bedre om det hadde gått ann å brent over på de.

Skrevet

Vi trenger litt mer informasjon her.

Skal du lagre musikken som vanlig musikk og ikke mp3 og spille den av på en vanlig CD-spiller som ikke tar mp3 har du følgende plater

74 minutt

80 minutt

90 minutt

99 minutt (men mange brennere klarer ikke brenne så mye, ikke alle spillere klarer å spille dem av heller).

Personlig ville jeg gått for en 80 minutts. Kan du ikke brenne flere plater?

Skrevet

Vi trenger litt mer informasjon her.

Skal du lagre musikken som vanlig musikk og ikke mp3 og spille den av på en vanlig CD-spiller som ikke tar mp3 har du følgende plater

74 minutt

80 minutt

90 minutt

99 minutt (men mange brennere klarer ikke brenne så mye, ikke alle spillere klarer å spille dem av heller).

Personlig ville jeg gått for en 80 minutts. Kan du ikke brenne flere plater?

Jeg skal brenne sanger slik at jeg får en musikk cd. Jeg må nok brenne flere cd, men det er så godt å ikke måtte slippe å skrifte cd hele tiden når jeg reiser.

Takk for alternativene som jeg kan kjøpe. Brenne cd er ikke min sterke side.

Gjest Disk mann er ut!
Skrevet

Takk for hjelpen. Jeg skal få tatt over noe musikk som jeg kan høre på når jeg er ute og reiser.

Men dvd plater hadde vært bedre om det hadde gått ann å brent over på de.

Kjøp deg iPod, da slipper du problemet, kjøper du en med stor mine brikke, kan du laste ned 100 vis av CD, er, og laste ned radioprogrammer osv.

Skrevet

Kjøp deg iPod, da slipper du problemet, kjøper du en med stor mine brikke, kan du laste ned 100 vis av CD, er, og laste ned radioprogrammer osv.

Jeg er student og har ikke penger til alt. Så jeg får heller ønske meg en ipod til jul ;o)

Så inntil videre bruker jeg disckmaan!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...