Gjest Kitty Cat 82 Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 Jeg har en yndlingssuppe, nemlig "Eksotisk Drøm" skalldyrsuppe som de brukte å servere på Zupperia i Bergen. Men sist jeg var der måtte jeg til min gru konstantere at de har tatt den av menyen... Det måtte vel skje... Er det noen som har smakt den, som kan ha et forslag til hvordan jeg kan lage noe lignende selv? Så vidt som jeg husker så var det chili (den var så sterk av tårene rant! Men jeg elsket det!) og sitrongress. Og så var det grønsaker, scampi, kamskjell og blekksprut og blåskjell og nudler i. Men jeg er helt grønn på å komponere retter, så jeg aner ikke hvor jeg skal begynne! Forslag mottas! :-) 0 Siter
Gjest hvorfor ikke spørre Skrevet 1. september 2007 Skrevet 1. september 2007 Hvis de har tatt den av menyen kan du vel kanskje spøre om en grunnoppskrift. Det er det ikke umulig at de kan være behjelpelige med selv om de kanskje ikke gir deg hele oppskriften. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.