Gå til innhold

kjøttdeig gikk ut på dato 28.

Anbefalte innlegg

Gjest god helg
Skrevet

Det gjelder en kyllingkjøttdeig som har gått ut på dato. Kan den brukes alikevel?

Skrevet

Så lenge den lukter og ser helt grei ut, så hadde jeg ikke brydd meg om at den var et par dager over datoen.

For øvrig er jeg alltid litt skeptisk til særlig kyllingkjøtt, og med tre dager over tiden ville jeg nok lukta og studert ekstra grundig..

Gjest Vekten87
Skrevet

så lenge det ikke har kommet luft til, altså at det er åpnet og lignende og har ligget i kjøleskapet eller frys så er det nok ikke noe problem:) lukt på den.. stek den godt... bon appetitt :P

Gjest god helg
Skrevet

Så lenge den lukter og ser helt grei ut, så hadde jeg ikke brydd meg om at den var et par dager over datoen.

For øvrig er jeg alltid litt skeptisk til særlig kyllingkjøtt, og med tre dager over tiden ville jeg nok lukta og studert ekstra grundig..

Den luktet vondt!

Gjest god helg
Skrevet

så lenge det ikke har kommet luft til, altså at det er åpnet og lignende og har ligget i kjøleskapet eller frys så er det nok ikke noe problem:) lukt på den.. stek den godt... bon appetitt :P

Den luktet vondt så det ble ikke kjøttdeig.

Gjest Vekten87
Skrevet

Den luktet vondt så det ble ikke kjøttdeig.

nei det hørtes ikke så fristende ut:)

Skrevet

Den luktet vondt!

æsj, ja den hadde jeg nok droppa. Forøvrig syns jeg den gassen som er inni stinker den også, men man kjenner jo forskjell på det og surt, dårlig kjøtt... *urk*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...