Gjest god helg Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 Det gjelder en kyllingkjøttdeig som har gått ut på dato. Kan den brukes alikevel? 0 Siter
songbirdy Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 Så lenge den lukter og ser helt grei ut, så hadde jeg ikke brydd meg om at den var et par dager over datoen. For øvrig er jeg alltid litt skeptisk til særlig kyllingkjøtt, og med tre dager over tiden ville jeg nok lukta og studert ekstra grundig.. 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 så lenge det ikke har kommet luft til, altså at det er åpnet og lignende og har ligget i kjøleskapet eller frys så er det nok ikke noe problem:) lukt på den.. stek den godt... bon appetitt 0 Siter
Gjest god helg Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 Så lenge den lukter og ser helt grei ut, så hadde jeg ikke brydd meg om at den var et par dager over datoen. For øvrig er jeg alltid litt skeptisk til særlig kyllingkjøtt, og med tre dager over tiden ville jeg nok lukta og studert ekstra grundig.. Den luktet vondt! 0 Siter
Gjest god helg Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 så lenge det ikke har kommet luft til, altså at det er åpnet og lignende og har ligget i kjøleskapet eller frys så er det nok ikke noe problem:) lukt på den.. stek den godt... bon appetitt Den luktet vondt så det ble ikke kjøttdeig. 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 Den luktet vondt så det ble ikke kjøttdeig. nei det hørtes ikke så fristende ut:) 0 Siter
songbirdy Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 Den luktet vondt! æsj, ja den hadde jeg nok droppa. Forøvrig syns jeg den gassen som er inni stinker den også, men man kjenner jo forskjell på det og surt, dårlig kjøtt... *urk* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.