Gjest uten signatur Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 sa han fordi det flyter på kjøkkenet. Nei, sa jeg. Jeg har bare ikke orket å rydde enda. Må det alltid være strøkent? 0 Siter
songbirdy Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 Hvorfor kan han ikke ta i et tak da, i stedet for å føle seg bebreidet.. Er det bare DIN jobb å rydde kjøkkenet? 0 Siter
cathlin Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 Neste gang sier du høyt, JA, det er en protest!!!!!! ;-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. september 2007 Skrevet 1. september 2007 Hvorfor kan ikke han rydde på kjøkkenet sjøl? Er det bare din oppgave at det skal være strøkent der? 0 Siter
Gjest bortskjemt guttunge? Skrevet 1. september 2007 Skrevet 1. september 2007 Hæ? Dette skjønte jeg nesten ikke. Er det DIN oppgave noe mer enn hans, å holde det ryddig på kjøkkenet? Det kan vel verken han eller du mene, håper jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.