Gå til innhold

bukse i konfirmasjon?

Anbefalte innlegg

Gjest dolerine
Skrevet

Kan jeg ha en finbukse med en bluse til, eller bør jeg ha skjørt? Jeg kler ikke kjole, så det er utelukket.

Fortsetter under...

jancka1365381087
Skrevet

Nå kjenner jeg jo ikke hvilke type jente du er, men jeg syns en konfirmant bør ha skjørt eller kjole! Finnes jo så mye fint til ei på din alder ;) Lykke til med dagen!

Skrevet
  jancka skrev (På 31.8.2007 den 19.56):

Nå kjenner jeg jo ikke hvilke type jente du er, men jeg syns en konfirmant bør ha skjørt eller kjole! Finnes jo så mye fint til ei på din alder ;) Lykke til med dagen!

Nå skriver hun vel ikke at hun er konfimanten da, bare at hun skal i konfirmasjon...

I konfirmasjoner pynter man seg vel gjerne med bunad, kjole eller annen finstas.

Gjest dolerine
Skrevet
  jancka skrev (På 31.8.2007 den 19.56):

Det er nok mange år siden jeg var konfirmant! ;-)

Gjest Vekten87
Skrevet

bukse går helt fint det.. ta på noe fint tilbehør, øredobber,smykke,armbånd..

Annonse

jancka1365381087
Skrevet
  dolerine skrev (På 31.8.2007 den 20.38):

Det er nok mange år siden jeg var konfirmant! ;-)

Ha-ha, ja nå ser jeg hva du spør etter. Og, jada gå i pen bukse du...og kos deg i selskapet ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...