Gå til innhold

Sjekke opp forbipasserende

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dt helt dødfødt, hvordan skal man eventuelt gå fram, hvordan ville du at noen skulle gjort det om du skulle bli sjekket opp/bli kontaktet på gaten? *sukk*

Gjest rister på hodet
Skrevet

Hvis du er så desperat, må du har store problemer.

Skrevet

Tror desverre jeg ville vært skeptisk til å bli sjekka opp av tilfeldige forbipasserende.

Skrevet

Jeg ville ikke likt det!

Det har skjedd noen få ganger, bl.a. et par ganger da jeg bodde i Frankrike, og et par gamle griser prøvde å få "blonde" meg på kroken.

Men da ble de utsatt for et norsk rasende kvinnemenneske som gav dem bakoversveis!!!!!!

Skrevet

Ser for meg de håpløse gutta i Kjetil og Kjartan show..

"Allright!!" :P

En setting som kan være mer grei å komme i kontakt med folk er feks på et bibliotek, på arbeidskontoret eller en annen setting hvor det er mer naturlig å spørre om noe, hjelpe til med noe eller å kommentere noe. En gang jeg var på en datasal og knota litt med noen diskettgreier så fikk jeg hjelp av en søt fyr og det kunne vært en naturlig start på en kaffedate eller noe. Men å bli kontakta på gata eller på butikken er bare flaut og rart syns jeg da. Med mindre man er litt brisen, da. På kvelden i helgene er det kanskje lettere. ;)

tzatziki1365380058
Skrevet

Jeg ville ikke likt det!

Det har skjedd noen få ganger, bl.a. et par ganger da jeg bodde i Frankrike, og et par gamle griser prøvde å få "blonde" meg på kroken.

Men da ble de utsatt for et norsk rasende kvinnemenneske som gav dem bakoversveis!!!!!!

Jeg syntes det var helt greit å bli sjekket opp på gaten i frankrike - det er lov å prøve seg, og det er jo helt vanlig der.

Hadde et langt (i au-pair- termer) forhold til en fyr jeg ble sjekket opp av på gaten, jeg....

Her i Norge, derimot, setter jeg ikke pris på det. Det er det stort sett bare tullingene som driver med... Nå har riktignok alderen gjort sitt, så det skjer ikke ofte lenger :)

Skjønner egentlig ikke hvorfor det skal være så mye verre å bli sjekket opp på gata, enn å blï sjekket av stupfulle folk på utesteder.

tzatziki1365380058
Skrevet

Hvis du er så desperat, må du har store problemer.

Hvis du dermned prøver deg i fylla på ett eller annet utested, så er du sunn og frisk og problemfri?

"rister også på hodet"...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...