Gjest EliRoth Skrevet 1. september 2007 Skrevet 1. september 2007 Er dt helt dødfødt, hvordan skal man eventuelt gå fram, hvordan ville du at noen skulle gjort det om du skulle bli sjekket opp/bli kontaktet på gaten? *sukk* 0 Siter
Gjest rister på hodet Skrevet 1. september 2007 Skrevet 1. september 2007 Hvis du er så desperat, må du har store problemer. 0 Siter
Tralla Skrevet 1. september 2007 Skrevet 1. september 2007 Tror desverre jeg ville vært skeptisk til å bli sjekka opp av tilfeldige forbipasserende. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 1. september 2007 Skrevet 1. september 2007 Jeg ville ikke likt det! Det har skjedd noen få ganger, bl.a. et par ganger da jeg bodde i Frankrike, og et par gamle griser prøvde å få "blonde" meg på kroken. Men da ble de utsatt for et norsk rasende kvinnemenneske som gav dem bakoversveis!!!!!! 0 Siter
soleil Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 Ser for meg de håpløse gutta i Kjetil og Kjartan show.. "Allright!!" En setting som kan være mer grei å komme i kontakt med folk er feks på et bibliotek, på arbeidskontoret eller en annen setting hvor det er mer naturlig å spørre om noe, hjelpe til med noe eller å kommentere noe. En gang jeg var på en datasal og knota litt med noen diskettgreier så fikk jeg hjelp av en søt fyr og det kunne vært en naturlig start på en kaffedate eller noe. Men å bli kontakta på gata eller på butikken er bare flaut og rart syns jeg da. Med mindre man er litt brisen, da. På kvelden i helgene er det kanskje lettere. 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 Jeg ville ikke likt det! Det har skjedd noen få ganger, bl.a. et par ganger da jeg bodde i Frankrike, og et par gamle griser prøvde å få "blonde" meg på kroken. Men da ble de utsatt for et norsk rasende kvinnemenneske som gav dem bakoversveis!!!!!! Jeg syntes det var helt greit å bli sjekket opp på gaten i frankrike - det er lov å prøve seg, og det er jo helt vanlig der. Hadde et langt (i au-pair- termer) forhold til en fyr jeg ble sjekket opp av på gaten, jeg.... Her i Norge, derimot, setter jeg ikke pris på det. Det er det stort sett bare tullingene som driver med... Nå har riktignok alderen gjort sitt, så det skjer ikke ofte lenger Skjønner egentlig ikke hvorfor det skal være så mye verre å bli sjekket opp på gata, enn å blï sjekket av stupfulle folk på utesteder. 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 Hvis du er så desperat, må du har store problemer. Hvis du dermned prøver deg i fylla på ett eller annet utested, så er du sunn og frisk og problemfri? "rister også på hodet"... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.