Gå til innhold

andres unger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om å bli sammen med noen som har barn fra før? Er ikke det skikkelig turn off så vet ikke jeg.Hvem er interessert i andres knull? Ungen er søt og sånn, ja, men er jo et resultat av andres sengehygge da, hallo??

Skrevet

Da bør du rett og slett holde deg unna folk med barn fra før, og lete etter potensielle partnere kun blant single.

Gjest irritabl
Skrevet

Du er altfor umoden til å bli sammen med noen som har et barn fra før. Hold deg unna og la fyren få finne seg noen som er voksen og oppegående.

Gjest Persille
Skrevet

''Ungen er søt og sånn, ja, men er jo et resultat av andres sengehygge da, hallo??''

Det er vel strengt tatt du også vil jeg anta?

Skrevet

''Ungen er søt og sånn, ja, men er jo et resultat av andres sengehygge da, hallo??''

Det er vel strengt tatt du også vil jeg anta?

he he, godt svart!

Skrevet

Jeg antar dette er et fleipeinnlegg. For SÅ umoden kan du vel ikke være?!

Skrevet

Nei du er ikke moden for det ihvertfall! FInn deg noe annet å gjøre mens du venter på å bli voksen!

Skrevet

Det minste problemet er vel at kjæresten har knulla andre før. (Bedre det enn å gå en fomlete jomfru....) Men å skulle ta vare på andres barn derimot kan være en utfordring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...