Gjest sollit Skrevet 1. september 2007 Skrevet 1. september 2007 Hva synes dere om å bli sammen med noen som har barn fra før? Er ikke det skikkelig turn off så vet ikke jeg.Hvem er interessert i andres knull? Ungen er søt og sånn, ja, men er jo et resultat av andres sengehygge da, hallo?? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 1. september 2007 Skrevet 1. september 2007 Da bør du rett og slett holde deg unna folk med barn fra før, og lete etter potensielle partnere kun blant single. 0 Siter
Gjest irritabl Skrevet 1. september 2007 Skrevet 1. september 2007 Du er altfor umoden til å bli sammen med noen som har et barn fra før. Hold deg unna og la fyren få finne seg noen som er voksen og oppegående. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 ''Ungen er søt og sånn, ja, men er jo et resultat av andres sengehygge da, hallo??'' Det er vel strengt tatt du også vil jeg anta? 0 Siter
ekte nick Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 ''Ungen er søt og sånn, ja, men er jo et resultat av andres sengehygge da, hallo??'' Det er vel strengt tatt du også vil jeg anta? he he, godt svart! 0 Siter
ekte nick Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 Jeg antar dette er et fleipeinnlegg. For SÅ umoden kan du vel ikke være?! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 *latterkrampe* Hvordan ble du selv til, tror du??? 0 Siter
Gjest Gili71 Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 Nei du er ikke moden for det ihvertfall! FInn deg noe annet å gjøre mens du venter på å bli voksen! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 Næmmen, er det ikke maiken. Lenge siden sist nå :-) 0 Siter
Speak Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Det minste problemet er vel at kjæresten har knulla andre før. (Bedre det enn å gå en fomlete jomfru....) Men å skulle ta vare på andres barn derimot kan være en utfordring. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.