Gå til innhold

"Tilfellet" Ari Behn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble litt inspirert av et innlegg her inne der Ari Behn ble omtalt ;)

Hva er grunnen til at så mange virker å ha et så negativt syn på denne fyren? Han er ganske spesiell og ikke helt typisk MANN. Ari Behn er ikke redd for å være seg selv og si akkurat hva han mener. Han gir en lang marsj i hva folk tenker/tror om han og gjør som han selv føler for. Er ikke dette en bra egenskap?

Hadde flere mannfolk vært som Ari Behn hadde kanskje verden vært et bedre sted å leve. Jovisst kan han virke svulstig, men hva så? Sånne folk er da bare spennende og "annerledes", eller?

Er det janteloven som spiller inn?

Jeg har alltid syntes det har vært spennende å bli kjent med folk som ikke er helt A4. Det er slike folk man lærer nytt av og slike folk som gir en nye tanker og inspirasjon. Ari Behn virker som en grepa kar og jeg tror mange mannfolk kan lære av slike som han, eller? ;)

*dukker unna*

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

6

• mariaflyfly

3

• Babette

2

• ekte nick

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Eh, beklager togli, her er vi virkelig ikke på samme spor.

Enhver mann som ikke kan snakke rent etter fylte 20, utgår som aktuell.

Enhver mann som dåiser mer enn 90 % av den kvinnelige befolkningen - på jorden - utgår som aktuell.

Enhver mann som har behov for å bruke stooooore ord om hverdagslige ting utgår som aktuell.

Enhver mann som opptrer som han synes han selv er mest deilig i verden, utgår som aktuell.

Og det spiller da ingen rolle om han heter Ari Behn eller Rolf Jensen, om han bor i Lommedalen eller på Svalbard. Jeg takler bare ikke så feminine utgaver av menn. Det blir så - hm - klissete. "Problemet" er at vi aldri får mulighet til å ta offentlig avstand fra Rolf Jensen, han synes ikke i media, han møter vi bare på byen.

Jeg er forøvrig heller ikke i den andre enden av skalaen heller, altså, der menn klubber ned kvinner og drar dem etter håret hjem. Det er mellom-mannen jeg vil ha. Samme om han heter Håkon Magnus eller Petter Dahl.

Skrevet

Enhver mann som dåiser mer enn 90 % av den kvinnelige befolkningen - på jorden - utgår som aktuell.

Enhver mann som har behov for å bruke stooooore ord om hverdagslige ting utgår som aktuell.

Enhver mann som opptrer som han synes han selv er mest deilig i verden, utgår som aktuell.

Og det spiller da ingen rolle om han heter Ari Behn eller Rolf Jensen, om han bor i Lommedalen eller på Svalbard. Jeg takler bare ikke så feminine utgaver av menn. Det blir så - hm - klissete. "Problemet" er at vi aldri får mulighet til å ta offentlig avstand fra Rolf Jensen, han synes ikke i media, han møter vi bare på byen.

Jeg er forøvrig heller ikke i den andre enden av skalaen heller, altså, der menn klubber ned kvinner og drar dem etter håret hjem. Det er mellom-mannen jeg vil ha. Samme om han heter Håkon Magnus eller Petter Dahl.

Poenget er at vi er så raske til å dømme folk fordi de ikke er som "alle andre". Ari Behn er heller ikke er type jeg kunne falt for, men jeg skjønner ikke hvorfor folk har behov for å kritisere det meste han gjør? Folk som sårer andre og gjør andre vondt kan jeg forstå blir kritisert, men hvorfor snakke nedsettende om en som ikke gjør en flue fortred? Nei, det skjønner jeg sannelig ikke noenting av. Sorry ;)

Skrevet

Poenget er at vi er så raske til å dømme folk fordi de ikke er som "alle andre". Ari Behn er heller ikke er type jeg kunne falt for, men jeg skjønner ikke hvorfor folk har behov for å kritisere det meste han gjør? Folk som sårer andre og gjør andre vondt kan jeg forstå blir kritisert, men hvorfor snakke nedsettende om en som ikke gjør en flue fortred? Nei, det skjønner jeg sannelig ikke noenting av. Sorry ;)

Nei, det kan jeg være enig i, men han går jo veldig høyt ut selv, da. Synes forresten at han hadde snev av selvinnsikt på TV for noen dager siden, i forbindelse med messen i Sverige. Og det taler til hans fordel, absolutt.

Forøvrig skal han - og prinsessen - ha all mulig ros for sine initiativ til å skape seg karrierer og inntekter selv. Nei, det blir verken påfuglservice eller engleskole her i huset, men det handler om personlige meninger i forhold til de aktuelle sakene. En rød hjertevase, derimot, kan hende står på ønskelisten for 40-årsdagen. Og igjen - ikke fordi eller på tross av signaturen Ari Behn, men fordi JEG liker det.

Ja-ja, når jeg ser hva du skriver og hva jeg svarer, så skjønner jeg vel at jeg i grunnen er enig med deg i ditt første innlegg. Hvorfor hetse han som ikke plager noen?

(Skulle visst ikke så mye til for å overbevise meg, gitt...)

Skrevet

Nei, det kan jeg være enig i, men han går jo veldig høyt ut selv, da. Synes forresten at han hadde snev av selvinnsikt på TV for noen dager siden, i forbindelse med messen i Sverige. Og det taler til hans fordel, absolutt.

Forøvrig skal han - og prinsessen - ha all mulig ros for sine initiativ til å skape seg karrierer og inntekter selv. Nei, det blir verken påfuglservice eller engleskole her i huset, men det handler om personlige meninger i forhold til de aktuelle sakene. En rød hjertevase, derimot, kan hende står på ønskelisten for 40-årsdagen. Og igjen - ikke fordi eller på tross av signaturen Ari Behn, men fordi JEG liker det.

Ja-ja, når jeg ser hva du skriver og hva jeg svarer, så skjønner jeg vel at jeg i grunnen er enig med deg i ditt første innlegg. Hvorfor hetse han som ikke plager noen?

(Skulle visst ikke så mye til for å overbevise meg, gitt...)

Hehe ;)

Gjest Anne marita
Skrevet

Veldog enig med eg. Det er mange mennesker man burde irritere seg mer over. At folk er svært ulik fra en selv burde ikke være slik et problem. Han prøve rikke skade noen. Jeg hverken har sansen eller ikke for ham. Hadde jeg møtt ham kunne jeg kjent på om jeg likte ham.

Skrevet

Jeg er helt enig med deg togli. Man kan like eller ikke like en person, men Ari Behn gjør ingen fortred. Jeg reagerer generelt på at "alle" skal hakke på ham. Syns man får reservere sin negative hakking til folk som skader andre.

Dessuten er jeg helt enig med deg i at jeg har sansen for menn som bryter med den tradisjonellel mannsrollen.

Skrevet

Jeg har kjempesansen for Ari Behn, synes han er herlig! Jeg kunne også gjerne fallt for han, uten tvil :-)

Skrevet

Helt enig! Jeg er veldig glad i Ari! :) Verden trenger flere spesielle mennesker. Jeg blir faktisk glad når jeg tenker på Ari.

Gjest EllinorR
Skrevet

Ojda. Mannen min har en liten talefeil. Det kan høres som om han ikke "snakker rent". Bra du ikke har truffet han, da. Ikke skal jeg vise han innlegget ditt, heller. Dessuten har jeg en onkel som er litt feminin av seg. Han er kjempesnill, og professor i matematikk. Jeg viser ikke innlegget ditt til han, heller, tror jeg. Håper du er så 100% vellykket som du forlanger av andre at de skal være. For din skyld, mener jeg.

*dåner*

Skrevet

Ojda. Mannen min har en liten talefeil. Det kan høres som om han ikke "snakker rent". Bra du ikke har truffet han, da. Ikke skal jeg vise han innlegget ditt, heller. Dessuten har jeg en onkel som er litt feminin av seg. Han er kjempesnill, og professor i matematikk. Jeg viser ikke innlegget ditt til han, heller, tror jeg. Håper du er så 100% vellykket som du forlanger av andre at de skal være. For din skyld, mener jeg.

*dåner*

Å herregud, er ikke du en smule - hm - tjukk i hue nå? Forstår du ikke hva jeg skriver, så må du endelig la være å henge deg opp i det.

Skrevet

Å herregud, er ikke du en smule - hm - tjukk i hue nå? Forstår du ikke hva jeg skriver, så må du endelig la være å henge deg opp i det.

Men det virket jo litt som du var veldig høy på pæra. Alle de som er "uaktuelle", da må jo du være perfekt som så bombastisk kan utelukke så mange pga helt overfladiske ting.

Skrevet

Men det virket jo litt som du var veldig høy på pæra. Alle de som er "uaktuelle", da må jo du være perfekt som så bombastisk kan utelukke så mange pga helt overfladiske ting.

Javel.

Skrevet

Jeg synes han er forferdiglig irriterende. Det er ikke fordi han ikke er spesielt mandig. Jeg hadde nok syntes det samme om det var en kvinne som lignet ham i oppførsel.

Skrevet

Ingen grun til å dukke. Ari har dessuten humor og selvironi, og jeg synes han er en interessant mann.

Skrevet

Et arrogant og intolerant innlegg.

Skrevet

Ingen grun til å dukke. Ari har dessuten humor og selvironi, og jeg synes han er en interessant mann.

Godt å høre at ikke alle er uenige med meg :)

Skrevet

Jeg synes han er forferdiglig irriterende. Det er ikke fordi han ikke er spesielt mandig. Jeg hadde nok syntes det samme om det var en kvinne som lignet ham i oppførsel.

Mens å kan du jo selv velge om du vil se/høre på han eller ikke. Jeg synes det virker så smålig å kritisere folk fordi personen virker irriterende. Det handler jo i bunn og grunn mest om en selv ;)

Skrevet

Helt enig! Jeg er veldig glad i Ari! :) Verden trenger flere spesielle mennesker. Jeg blir faktisk glad når jeg tenker på Ari.

Samme her:) Og jeg som trodde jeg var den eneste som synes han virker som en bra kar:)

Skrevet

Jeg har kjempesansen for Ari Behn, synes han er herlig! Jeg kunne også gjerne fallt for han, uten tvil :-)

Synd han er opptatt da :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...