trixy Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hei! I forbindelse med jobben fikk jeg revet av brachialis i venstre overarm og er plaget med senskader i form av nerveskader nedover i armen. For kort tid siden merket jeg at jeg hadde et nytt søkk, denne gangen i høyre overarm. Legen mente at noe av kappemuskelen var borte. Gjorde ingen store eskapader denne gang, bortsett fra å lekesloss litt... I dag merket jeg litt ubehag i høyre arm igjen og så at det var kommet et nytt søkk i høyre overarm!! Denne gangen litt bak kappemuskelen. Hva er det som skjer med meg?? Dagen før vasket og støvsugde jeg huset, men man skal da ikke ødelegge muskler på dette?! Må si jeg er engstelig nå! Kan det være en sykdom som gjør at nervene som forsyner musklene dør? Eller er det musklene mine som ikke tåler noe særlig? Må nevne at jeg egentlig er ganske sterk og litt muskuløs, på tross av liten kropp. (166cm/53kg) 'Er det noen med kloke vurderinger/svar til meg??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg forstår av det du skriver at det skal lite til før musklene dine har røket. Jeg har vondt for å kommentere dette utover å gi deg råd om en grundigere undersøkelse hos en spesialist i fysikalsk medisin f. eks. på NIMI. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.