Gå til innhold

Hva skjer her da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden dol fikk nytt design har jeg vært en lite flttig bruker her inne, bare så vidt jeg kikker innom en gang i blant... Det som slår meg er at dol har blitt mer som ett "husmorforum", der det ikke lenger diskuteres ting som skjer i samfunnet. F eks kan jeg ikke se at denne saken med Kohinoor (eller hvordan det nå skrives) diskuteres her inne. Mulig jeg tar feil, men jeg kjenner meg ikke igjen her inne...

Skrevet

Mulig du har noe rett i det, men når først en samfunnsdebatt kommer opp, slenger folk seg på debatten, som før, så det er bare å lage en spennende tråd!

Men en del av de som var skarpest i debattene, forsvant med omleggingen. Det har imidlertid kommet mange nye menneser her de siste månedene, som helt sikkert er klare for en diskusjon!!!!

Skrevet

Du har helt rett, her er altfor få debatter om samfunnsaktuelle ting.

Likevel roper jeg "jippi" innvendig når jeg nå titter innom 100 nyeste og registrerer at den langtekkelige og gjensidige onanien mellom to personer, som dominerte i hele forrige uke, nå er borte. Det har antakelig gått for dem. Og godt er det.

Skrevet

Likevel roper jeg "jippi" innvendig når jeg nå titter innom 100 nyeste og registrerer at den langtekkelige og gjensidige onanien mellom to personer, som dominerte i hele forrige uke, nå er borte. Det har antakelig gått for dem. Og godt er det.

Men likevel måtte du lese alle innleggene og kommentere det, jeje.....hehe...

Skrevet

Men likevel måtte du lese alle innleggene og kommentere det, jeje.....hehe...

Nei, jeg leste selvsagt ikke alle innleggene, jeg bare gikk inn i ny og ne på 100 nyeste og så en total dominans av denne spesielle ordvekslingen, og en imponerende frekevns på antall innlegg.

(I motsetning til visse andre har jeg verken tid eller samvittighet til å tilbringe hele arbeidsdagen på DOL. )

Nå har jeg for øvrig lunsj.

Skrevet

Pussig, jeg er innom ganske ofte, men har ikke fått med meg ordvekslingen du nevner.

Men er kanskje lite observant.

Skrevet

Nei, jeg leste selvsagt ikke alle innleggene, jeg bare gikk inn i ny og ne på 100 nyeste og så en total dominans av denne spesielle ordvekslingen, og en imponerende frekevns på antall innlegg.

(I motsetning til visse andre har jeg verken tid eller samvittighet til å tilbringe hele arbeidsdagen på DOL. )

Nå har jeg for øvrig lunsj.

Nåja, du fulgte nok mye mer med enn hva du vil innrømme, ikke bare i denne saken, men generelt.

Skrevet

Nåja, du fulgte nok mye mer med enn hva du vil innrømme, ikke bare i denne saken, men generelt.

Jeg registrerte at innleggene sto der, men leste kanskje 10%. De var jo ganske så uinteressant for andre. Da var det noe annet den gang du holdt på med de tre blondinene, der var det både humor og snert.

Likevel: Hvorvidt jeg leste eller ikke har lite med saken å gjøre. Jeg konstaterte at det flommet over av én tittel og to nick på 100 nyeste, det er saken. Og det gjorde at det var lite interessant å kikke innom på dagtid. Hvilket kan være like greit med hensyn til arbeidseffektiviteten, men rent prinsipielt er "alt med måte" en ypperlig rettesnor. Men jeg forstår jo at du lot deg rive med av all oppmerksomheten, for all del. Man kan lett glemme at man befinner seg på et åpent nettsted.

Skrevet

''Det har antakelig gått for dem''

*knegg*

Skrevet

''Det har antakelig gått for dem''

*knegg*

Sitter du der og knegger på en mandag?...:-)

Skrevet

Pussig, jeg er innom ganske ofte, men har ikke fått med meg ordvekslingen du nevner.

Men er kanskje lite observant.

Det var bare fjas, så det er ikke så mye du har gått glipp av. Babette er bare litt misunnelig fordi det ikke var henne jeg flørtet med:-)

Skrevet

Sitter du der og knegger på en mandag?...:-)

Kanskje det passer bedre met et skikkelig *vrinsk* når man ser en hingst? ;-)

*pørver å starte ny, lang tråd som Babette kan irritere seg over*

Skrevet

Kanskje det passer bedre met et skikkelig *vrinsk* når man ser en hingst? ;-)

*pørver å starte ny, lang tråd som Babette kan irritere seg over*

Vrinsk er mye bedre når det er hingster i nærheten ja. Du må ikke snu ryggen til en hingst vet du:-)

Skrevet

Det var jo umulig å ikke få med seg den tråden hvis man var innom her samtidig med dere, da! ;-)

Og de fleste innleggene som jeg klikket på kunne leses med ett blikk - de var ganske korte og krevde ikke voldsom leseinnsats.

men du: Har tråden blitt sletta, eller?

Skrevet

Vrinsk er mye bedre når det er hingster i nærheten ja. Du må ikke snu ryggen til en hingst vet du:-)

Kanskje det er akkurat det man SKAL?;-)

Skrevet

Det var jo umulig å ikke få med seg den tråden hvis man var innom her samtidig med dere, da! ;-)

Og de fleste innleggene som jeg klikket på kunne leses med ett blikk - de var ganske korte og krevde ikke voldsom leseinnsats.

men du: Har tråden blitt sletta, eller?

Hehe, det burde være enkelt å få meg seg ja.

Nå måtte jeg sjekke, men tråden er der den:-)

Men Gurojenta er borte, kanskje hun har fått klar beskjed av sjefen sin om at hun ikke skulle flørte med mrxx'er:-)......det skjønner jeg jo....

Skrevet

Kanskje det er akkurat det man SKAL?;-)

Yepp, det er det beste, bokstavelig talt:-)

Skrevet

*lol*

fuji1365380447
Skrevet

Nå er jo dol først og fremst et helseforum, og ikke et samfunnsdebattforum.

Jeg (som er mer enn gjennomsnittlig interessert i kroppen og alle dens viderverdigheter) syntes at det er mange spennende temaer her inne.

I tillegg så lærer jeg utrolig mye om det å ha barn og graviditet - som jo selvfølgelig er "kvinnetemaer". Jeg syntes dette forumet er preget at mye mer fornuftige "kjærringer" enn inne på f.eks BIM eller noe slikt, som ville være alternativet for meg.

Så vidt jeg husker så var mye av de såkalte samfunnsdebattene fokusert på intens og respektløs krangel mellom et par debatanter - og handlet enten om Israel eller innvandring. Jeg savner dem ikke.

For meg er dol mitt i blinken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...