Gjest eskimogal Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 Har lyst til å utdanne meg, ta 3 år med informatikk som nettstudium. Også lurer jeg på hvordan det er å kombinere med å ha små barn hjemme. Aner jo ikke hvor mye tid jeg må bruke på studiene. Skal legge til at jeg har veldig lett for å lære og tar ting kjapt, men likevel...... Noen erfaringer med dette? 0 Siter
Gjest lykke til Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 Jeg har barn, og det går fint å studere hjemme. Men jeg tar deltid, hadde ikke klart fulltid. (Jeg jobber også litt.) 0 Siter
Hønemoren Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 Kjenner ei som tok nettstudier hjemme over 2 år, samlinger en gang pr. mnd. a tre dager på høyskolen. Hadde baby mens hun studerte. Måtte ha to lesedager pr. uke med barnevakt, full dag. Leste også utenom det. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 Mener du at du har små barn hjemme og ikke i barnehage/skole? I så fall er det vel vanskelig å få noe ut av studiene på dagtid? Men på kveldstid burde det jo være mulig, enten man jobber utenfor hjemmet på dagtid eller ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.