Gå til innhold

Nettstudier med barn hjemme

Anbefalte innlegg

Gjest eskimogal
Skrevet

Har lyst til å utdanne meg, ta 3 år med informatikk som nettstudium. Også lurer jeg på hvordan det er å kombinere med å ha små barn hjemme. Aner jo ikke hvor mye tid jeg må bruke på studiene. Skal legge til at jeg har veldig lett for å lære og tar ting kjapt, men likevel...... Noen erfaringer med dette?

Gjest lykke til
Skrevet

Jeg har barn, og det går fint å studere hjemme. Men jeg tar deltid, hadde ikke klart fulltid. (Jeg jobber også litt.)

Skrevet

Kjenner ei som tok nettstudier hjemme over 2 år, samlinger en gang pr. mnd. a tre dager på høyskolen. Hadde baby mens hun studerte. Måtte ha to lesedager pr. uke med barnevakt, full dag. Leste også utenom det.

Skrevet

Mener du at du har små barn hjemme og ikke i barnehage/skole? I så fall er det vel vanskelig å få noe ut av studiene på dagtid? Men på kveldstid burde det jo være mulig, enten man jobber utenfor hjemmet på dagtid eller ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...