Gå til innhold

noen har samme Nick


Gjest Jenta

Anbefalte innlegg

Gjest Jenta

jeg har vært her på doktoronline en stund nå, og i dag fikk jeg se noen som har samme nick som meg her. Jeg trodde ikke det skulle gå an???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jenta

Registrer det da!

jeg vet desverre ikke hvordan man registrerer nicket, så vist du kunne vært så snill å fortalt meg det, ville jeg sottet stor pris på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Singularity

Dere er Jenta og jenta. Altså en case sensitive forskjell.

Mvh.

Nick som er beskyttet i nick-databasen vil ikke kunne brukes av andre ved å endre store til små bokstaver. Når det sjekkes mot nickdatabasen gjøres alle store bokstaver om til små...

Du har (forutsatt at du har registrert ditt nick) monopol på bl.a.:

Nosferatu, nosferatu, NosferatU, nOsFeRaTu, NoSfErAtU m.fl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nosferatu

Nick som er beskyttet i nick-databasen vil ikke kunne brukes av andre ved å endre store til små bokstaver. Når det sjekkes mot nickdatabasen gjøres alle store bokstaver om til små...

Du har (forutsatt at du har registrert ditt nick) monopol på bl.a.:

Nosferatu, nosferatu, NosferatU, nOsFeRaTu, NoSfErAtU m.fl.

Ikke vet jeg, er ikke webmaster men det er kanskje du.

Men hvis du ser nøye etter så skriver de 2 jentene med liten og stor J.

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jenta

Ikke vet jeg, er ikke webmaster men det er kanskje du.

Men hvis du ser nøye etter så skriver de 2 jentene med liten og stor J.

Mvh.

Prøv å skriv med nicket jenta selv så skal du se... Det er ikke reservert. Det spiller heller ingen rolle om du skriver det med stor eller liten "J". Hvis nicket hadde vært reservert hadde ikke nicket vært tilgjengelig uansett!

Trenger da ikke være Webmaster for å skjønne det...

Jeg er ikke Jenta, men alikevel kan jeg være

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jenta

Prøv å skriv med nicket jenta selv så skal du se... Det er ikke reservert. Det spiller heller ingen rolle om du skriver det med stor eller liten "J". Hvis nicket hadde vært reservert hadde ikke nicket vært tilgjengelig uansett!

Trenger da ikke være Webmaster for å skjønne det...

Jeg er ikke Jenta, men alikevel kan jeg være

Eller jeg kan være

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nosferatu

Prøv å skriv med nicket jenta selv så skal du se... Det er ikke reservert. Det spiller heller ingen rolle om du skriver det med stor eller liten "J". Hvis nicket hadde vært reservert hadde ikke nicket vært tilgjengelig uansett!

Trenger da ikke være Webmaster for å skjønne det...

Jeg er ikke Jenta, men alikevel kan jeg være

Who cares

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg vet desverre ikke hvordan man registrerer nicket, så vist du kunne vært så snill å fortalt meg det, ville jeg sottet stor pris på det.

sottet?

Nå må du pinadø rulle inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...