Gå til innhold

Spiseforstyrrelser

Gjest Jiinta

Anbefalte innlegg

Vet ikke om en spesialist på overvekt er den rette å snakke med når det gjelder spiseforstyrrelser, men verdt en forsøk. Holder på med et prosjekt på skolen. Har funnet masse stoff om spiseforstyrrelser på internett, men jeg føler ikke at jeg har fått et klart svar på hvorfor spiseforstyrrelser er så utbredt blandt ungdom. At det kan ha noe med at kroppene forandrer seg skjønner jeg. Og at mange blir rammet av spiseforstyrrelser når de ikke klarer å godta forandringene som skjer i kroppen. - Alt blir større og kroppen er under utvikling heletiden. Jeg har vel egentlig funnet et godt nok svar selv, men om du har noe mer du kunne fortalt meg om spiseforstyrrelser hadde jeg blitt veldig glad ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...