Gjest Jiinta Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Vet ikke om en spesialist på overvekt er den rette å snakke med når det gjelder spiseforstyrrelser, men verdt en forsøk. Holder på med et prosjekt på skolen. Har funnet masse stoff om spiseforstyrrelser på internett, men jeg føler ikke at jeg har fått et klart svar på hvorfor spiseforstyrrelser er så utbredt blandt ungdom. At det kan ha noe med at kroppene forandrer seg skjønner jeg. Og at mange blir rammet av spiseforstyrrelser når de ikke klarer å godta forandringene som skjer i kroppen. - Alt blir større og kroppen er under utvikling heletiden. Jeg har vel egentlig funnet et godt nok svar selv, men om du har noe mer du kunne fortalt meg om spiseforstyrrelser hadde jeg blitt veldig glad ; ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuji1365380447 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 http://www.iks.no/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.