Gå til innhold

Måltidserstatning

alikebaba

Anbefalte innlegg

Er det greit og bruke måltidserstattere, som noka dietten eller andre hver dag, med bare et vanlig måltid per dag? Jeg trener, og er langt fra overvektig, men synes at det er ganske plagsomt, irriterende og tidkrevende og måtte spise mat hele tiden og ville foretrukket og spise kun et måltid per dag, middag med kjøtt og grønnsaker. Jeg leste i et blad at dette var et bra kosthold for en travel hverdag, men er litt usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

jeg synes ikke du skal bruke noen dietter i det hele tatt. Du skal bruke et slankeprogram som baserer seg på ditt vanlige kosthold. Du trenegr ikke kaste vekk krefter på å følge spiseregimer og dietter med "slankemat" osv. Styr kostholdet ditt med et fastsatt program som du holder deg til, og du vil tape vekten så enkelt som bare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til "dårlig tid-giddalaus" problemet med måltider :) Dersom du trener vekter med mål å øke muskelmassen er NytroPro40 fra AST en utrolig bra måltidserstatning. En servering inneholder 40 gram proteiner, 22 gram carbs (ikke sukker) og bare et gram fett. Den inneholder også vitaminer/antioksidanter/mineraler i rett mengde. Flere kroppsbyggere har slike måltidserstatninger som en viktig del av sitt kosthold.

NytroPro40 skal være mulig å skaffe i Norge til 350,- (20 serveringer). Jeg kjenner flere som har gode erfaringer med dette produktet, noen synes imidlertid det smaker litt stygt - personlig synes jeg jordbær-varianten er ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drtorjohnsen

Kjenner til "dårlig tid-giddalaus" problemet med måltider :) Dersom du trener vekter med mål å øke muskelmassen er NytroPro40 fra AST en utrolig bra måltidserstatning. En servering inneholder 40 gram proteiner, 22 gram carbs (ikke sukker) og bare et gram fett. Den inneholder også vitaminer/antioksidanter/mineraler i rett mengde. Flere kroppsbyggere har slike måltidserstatninger som en viktig del av sitt kosthold.

NytroPro40 skal være mulig å skaffe i Norge til 350,- (20 serveringer). Jeg kjenner flere som har gode erfaringer med dette produktet, noen synes imidlertid det smaker litt stygt - personlig synes jeg jordbær-varianten er ok.

Har av en god kollega av meg... Dr. J.Kreutzfeldt fått et tips om at semafor egentlig er en kvakksalver som blant annet driver med dokumentforfalskning og andre lugubre saker. Ville ikke tatt noen tips fra han...

Mvh

Dr. Tor Johnsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har av en god kollega av meg... Dr. J.Kreutzfeldt fått et tips om at semafor egentlig er en kvakksalver som blant annet driver med dokumentforfalskning og andre lugubre saker. Ville ikke tatt noen tips fra han...

Mvh

Dr. Tor Johnsen

Hehe! :)

Pass dæ, æ veit kem du e og kor du bor!

...og du e ikke SÅ svær :)

MVH

Semafor og balltreet hans :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...