alikebaba Skrevet 30. mai 2001 Del Skrevet 30. mai 2001 Er det greit og bruke måltidserstattere, som noka dietten eller andre hver dag, med bare et vanlig måltid per dag? Jeg trener, og er langt fra overvektig, men synes at det er ganske plagsomt, irriterende og tidkrevende og måtte spise mat hele tiden og ville foretrukket og spise kun et måltid per dag, middag med kjøtt og grønnsaker. Jeg leste i et blad at dette var et bra kosthold for en travel hverdag, men er litt usikker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vitelysten Skrevet 30. mai 2001 Del Skrevet 30. mai 2001 håper ikke du mente at du bare skulle spise en gang per dag...? men hvis du spiser sånne dietter istedet for andre måltider så går det vel greit så lenge du får i deg nok!!! du burde vel spise 2000 kal om dagen hvis du trener mye og ikke skal ned i vekt... eller?? er ikke helt sikker! men, jeg ville spurt en lege for sikkerhets skyld!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog Skrevet 31. mai 2001 Del Skrevet 31. mai 2001 Hei alikebaba Jeg vil ikke anbefale at du erstatter måltider med diverse måltidserstatninger. I tilfelle du vil gjøre det må du sikre at erstatningene er fullverdige slik at du får dekket behovet for alle næringsstoffer og energi. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.