damien Skrevet 30. mai 2001 Del Skrevet 30. mai 2001 noen tips? jeg vil så gjerne slanke meg 8-10 kg men er vegetarianer..noen som har vært borti det samme? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moony Skrevet 30. mai 2001 Del Skrevet 30. mai 2001 Hei, damien. Er i samme situasjon som deg, veggis som forsøker å gå ned noen kilo. Har kommet godt i gang med et treningsprogram og spiser heller ikke spesielt mye 'usunt' (men er overhode ingen fanatiker heller). Merker foreløpig ingen stor forskjell, men regner med det kommer etterhvert. I motsetning til mange andre her har jeg ikke noe stress.. Uansett kan du tenke på at de overflødige kiloene du måtte ha neppe er noen trussel mot din helse. De nye 'høyproteindiettene' som er så in nå kan nok få ned vekta men trenger ikke nødvendigvis være spesielt sunt for det. uansett, vi kan jo gi hverandre moralsk støtte Lykke til. Mfh, Moony 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog Skrevet 3. juni 2001 Del Skrevet 3. juni 2001 Hei damien Det er de samme prinsippene som gjelder for vegetarianere som vil slanke seg, som for andre. Spis magert (vær spesielt oppmerksom på å velge magre meieriprodukter fremfor fete) og drikk lite energirik drikke (melk, juice, brus, saft etc, 2 glass per dag er nok). Husk at ved å mosjonere hver dag er det enklere å få resultater. Forsøk å spise flere små heller enn få store måltider hver dag. Unngå å spise alt for lite mat, samt ulike typer kurer (pulver etc) da det er vanskelig å holde den nye vekten din etter slike kurer er over. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.