Gå til innhold

Større garderobe! :o)

Lillemus

Anbefalte innlegg

Det er bare 3 kg som har forsvunnet, men jeg merker tydelig forskjell ja. Prøvde en jakke som jeg kjøpte i min slanke periode (var vel da ca. 53 kg) og fikk den helt greit på meg! I vår fikk jeg den ikke igjen engang...

Men det morsomste var alikevel da jeg fant en gammel treningsbukse som egentlig egner seg ypperlig i skogen nå, jeg har nemlig ikke brukt den i fordi den satt så stramt rundt rumpa at den ikke var god å ha på i det hele tatt. Men nå satt den kjempegodt! *Hihi* Jeg antar det betyr at jeg både har blitt smalere (2-3 cm rundt livet faktisk!) og har fått strammere rumpe! *Enda mere motivert nå* Kuuult!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er imponert over hva du får til. :-)

Jeg også! :o) Og det er jo slett ikke så vanskelig når jeg først fant et opplegg som passer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den opplevelsen der er nesten helt berusende, nyt det av alle krefter!

Også er det så herlig å gå i butikker og bare kjøpe noe som sitter pent, uten å måtte tenke på å legge opp/legge ut.

HERLIG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den opplevelsen der er nesten helt berusende, nyt det av alle krefter!

Også er det så herlig å gå i butikker og bare kjøpe noe som sitter pent, uten å måtte tenke på å legge opp/legge ut.

HERLIG!

''Også er det så herlig å gå i butikker og bare kjøpe noe som sitter pent, uten å måtte tenke på å legge opp/legge ut. ''

Legge ut har jeg vel aldri gjort (om jeg ser bort fra bunaden den gangen jeg var 10 kg tyngre enn nå...) og å legge opp gjør jeg da til stadighet. Selv om jeg klarer å gå ned noen kilo så betyr dessverre ikke det at jeg blir noe lengre. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Også er det så herlig å gå i butikker og bare kjøpe noe som sitter pent, uten å måtte tenke på å legge opp/legge ut. ''

Legge ut har jeg vel aldri gjort (om jeg ser bort fra bunaden den gangen jeg var 10 kg tyngre enn nå...) og å legge opp gjør jeg da til stadighet. Selv om jeg klarer å gå ned noen kilo så betyr dessverre ikke det at jeg blir noe lengre. :o)

He-he, jeg vet ikke helt hvordan din anatomi er, altså, jeg bare tok utgangspunkt i meg selv... Jeg er liten, og har slitt med oppbretter og annet tull (!) i mange år. Det var derfor så herlig å kunne gå inn på Lindex og kjøpe bukser i kategorien "Short".

Dessverre er ikke livssituasjonen slik at trening har noen plass for tiden, men om noen uker kommer jeg i gjenge igjen. Og da skal de 5 ekstra kiloene bort. Og gjerne noen få til, uten at jeg akkurat stresser det. Joggeturene savner jeg desperat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he, jeg vet ikke helt hvordan din anatomi er, altså, jeg bare tok utgangspunkt i meg selv... Jeg er liten, og har slitt med oppbretter og annet tull (!) i mange år. Det var derfor så herlig å kunne gå inn på Lindex og kjøpe bukser i kategorien "Short".

Dessverre er ikke livssituasjonen slik at trening har noen plass for tiden, men om noen uker kommer jeg i gjenge igjen. Og da skal de 5 ekstra kiloene bort. Og gjerne noen få til, uten at jeg akkurat stresser det. Joggeturene savner jeg desperat!

Virka de Reductil-tablettene for deg?

Jeg gikk ned 10 kg, og opp igjen 5-6 kutta dem ut pga bivirkningene, fikk masse håravfall etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok lenger enn meg, tror den buksa jeg kjøpte nå sist er av den korteste typen, men den er egentlig 3 cmfor lang den og. Sånn er det når man strekker seg bare 152,5 cm over havet. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok lenger enn meg, tror den buksa jeg kjøpte nå sist er av den korteste typen, men den er egentlig 3 cmfor lang den og. Sånn er det når man strekker seg bare 152,5 cm over havet. :o)

Ups, det var jo faktisk kortere enn meg, ja, jeg er 159 cm. Eller 1,60 som jeg pleier å briske meg med... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virka de Reductil-tablettene for deg?

Jeg gikk ned 10 kg, og opp igjen 5-6 kutta dem ut pga bivirkningene, fikk masse håravfall etterhvert.

Auda, håravfall høres jo ikke særlig bra ut!

Ja, tablettene virket kjempegodt, gikk ned 12-13 kg. Har de siste månedene gått opp igjen 4-5 kg, det skyldes ingen trening og slapt kosthold.

Min nåværende lege "tror ikke på" slike tabletter, så jeg får ingen flere kurer. Selv om jeg gjerne skulle hatt en for å komme i gang igjen om noen små uker, når livssituasjonen vår endrer seg drastisk til det bedre.

Forøvrig tror jeg jo mest på et riktig kosthold balansert med mosjon, men som en starter er tablettene suverene. Synd du ikke fikk noen god utnyttelse av dem. (Du har vel ikke et restlager du vil bli kvitt....?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auda, håravfall høres jo ikke særlig bra ut!

Ja, tablettene virket kjempegodt, gikk ned 12-13 kg. Har de siste månedene gått opp igjen 4-5 kg, det skyldes ingen trening og slapt kosthold.

Min nåværende lege "tror ikke på" slike tabletter, så jeg får ingen flere kurer. Selv om jeg gjerne skulle hatt en for å komme i gang igjen om noen små uker, når livssituasjonen vår endrer seg drastisk til det bedre.

Forøvrig tror jeg jo mest på et riktig kosthold balansert med mosjon, men som en starter er tablettene suverene. Synd du ikke fikk noen god utnyttelse av dem. (Du har vel ikke et restlager du vil bli kvitt....?)

Neei, egentlig kunne jeg godt tenke meg en ny runde, men på slutten hadde jeg pauser mellom brettene. 1 mnd med piller og 1-2 mnd uten. Så jeg strakk 6 mndr med piller til å vare i ca 10 mndr.

Nå har jeg gått jevnt og trutt opp igjen siden jeg slutta med pillene, men nå skal jeg prøve å endre kosthold og starte med litt styrketrening igjen. Skal bare bli helt iorden igjen etter en liten operasjon først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neei, egentlig kunne jeg godt tenke meg en ny runde, men på slutten hadde jeg pauser mellom brettene. 1 mnd med piller og 1-2 mnd uten. Så jeg strakk 6 mndr med piller til å vare i ca 10 mndr.

Nå har jeg gått jevnt og trutt opp igjen siden jeg slutta med pillene, men nå skal jeg prøve å endre kosthold og starte med litt styrketrening igjen. Skal bare bli helt iorden igjen etter en liten operasjon først.

Hm, den varianten tenkte jeg ikke på - å ha pauser mellom brettene, altså. Det var jo sikkert smart!

Det er vel bare å innse det - man kan ikke bare spise tomme kalorier lenger og fortsatt beholde figur og form...

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som trodde du var 154! Så feil kan man ta.

Sjøl er jeg 156, og "short"-modellene på Lindex passer akkurat, særlig de med "halve str" short str 19 og 20 er fine. Men jeg er litt lei av å ha samme type bukse i 6 utgaver selv om de har forskjellig farge da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som trodde du var 154! Så feil kan man ta.

Sjøl er jeg 156, og "short"-modellene på Lindex passer akkurat, særlig de med "halve str" short str 19 og 20 er fine. Men jeg er litt lei av å ha samme type bukse i 6 utgaver selv om de har forskjellig farge da...

Var på Lindex før helga og kikket, riktignok ikke så veeeldig nøye, men det jeg så av bukser hadde så høyt liv at jeg sannsynligvis hadde fått det oppunder armene...

Kjøpte en på Vivikes (må syes opp) og en på Match woman som går akkurat dersom jeg har litt heler på skoene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...