Gå til innhold

Feberfantasier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var liten hadde jeg mye feberfantasier, men jeg tror jeg får det nå også dersom jeg har høy feber (39-41). Er dette vanlig når man er voksen? Jeg trodde at det bare var barn som hadde det... Hadde det for noen dager siden og da hadde jeg ikke hatt det på veldig lenge.

Det er forskjellig fra gang til gang, men siste gang så fikk jeg en ekkel følelse av at det var noe galt med armene mine. De føltes fremmede og det kjentes som om noen satt på dem eller at de var blytunge med noen kriblende maur inni eller noe sånt. Jeg vet at det ikke stemmer der og da også, men det er veldig ubehagelig! Jeg prøver å roe meg ned ved å si at det ikke skjer, men det er like ekkelt.

Andre ganger har jeg forestilt meg at jeg har drept noen og alt mulig.

Jeg får bare sånne merkelige fantasier bare når jeg har høy feber så jeg kan ikke skjønne at det er noe annet, men høres dette ut som feberfantasier? Og er det vanlig blant voksne?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg har alltid hatt voldsomme feberfantasier når jeg får feber, er sånn fortsatt, og jeg er over 40. Og jeg blir alltid helt satt ut når tempen kryper over 38, så det skjer heldigvis ikke så ofte.

Skrevet

Grunnen til at flest barn får feberfantasier er nok at høy feber er vanligst hos barn.

Når voksne får høy feber kan også de få fantasier. Jeg pleier å føle at armene mine skrumper inn og blir borte. Skikkelig ubehagelig, ja...

Skrevet

Grunnen til at flest barn får feberfantasier er nok at høy feber er vanligst hos barn.

Når voksne får høy feber kan også de få fantasier. Jeg pleier å føle at armene mine skrumper inn og blir borte. Skikkelig ubehagelig, ja...

Godt å høre at vi er flere! Trodde det hadde rabla for meg jeg... :-p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...