cathlin Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Tunfisk er sundt og billig, men er det noen som har tips til hvordan man kan få bort smaken? Kunne tenke meg å lage middagsrett av det. Hva lager dere av tunfisk? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest appalusa Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 La den koke en time, stek den så med masse løk helt til den nesten ikke smaker fisk lenger :-). Jeg bruker å gjøre dette med all fisk da jeg bor sammen med en som helst ser han får servert kjøtt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 La den koke en time, stek den så med masse løk helt til den nesten ikke smaker fisk lenger :-). Jeg bruker å gjøre dette med all fisk da jeg bor sammen med en som helst ser han får servert kjøtt! Det der med løk fikk jeg lyst til å prøve. Jeg forholder meg bare til tunfisk på boks. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Tunfisk carpaccio er noe av det beste jeg vet! *sikle* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Glemte å legge veg link: http://www.artoftaste.no/servlet/region?name=visOppskrift&item=10396781 Jeg ser imidlertid nå at du mener tunfisk på boks, og da blir saken en helt annen. Jeg lager noen ganger tunfiskrøre av tunfisk, litt lettrømme, litt majones, finhakka løk og bittelitt finhaka sykteagurk. Nydelig på godt brød sammen med gode tomater og litt agurk ved siden av. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Glemte å legge veg link: http://www.artoftaste.no/servlet/region?name=visOppskrift&item=10396781 Jeg ser imidlertid nå at du mener tunfisk på boks, og da blir saken en helt annen. Jeg lager noen ganger tunfiskrøre av tunfisk, litt lettrømme, litt majones, finhakka løk og bittelitt finhaka sykteagurk. Nydelig på godt brød sammen med gode tomater og litt agurk ved siden av. Snakker du sushi? Jeg er ikke helt der ennå:-) Den ene gangen jeg smake rå fisk smakte det tran. Takk for de andre tipsene! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 La den koke en time, stek den så med masse løk helt til den nesten ikke smaker fisk lenger :-). Jeg bruker å gjøre dette med all fisk da jeg bor sammen med en som helst ser han får servert kjøtt! Koker du all fisk en time og så steker den ihjel i tillegg? Usj. Fisk skal bare trekke noen minutter til den slipper beinet, ikke kokes til en ubestemmelig grøt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mchuldra Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Heia.. Det jeg har gjort en del ganger, er rett og slett å ha tunfisk fra boks i en wok. Da blander jeg bare i de grønsakene jeg liker. Dårlig tid, og jeg hiver i en eller annen ferdig pose med wok grønnsaker. Spist både med og uten saus. Nam. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Glemte å legge veg link: http://www.artoftaste.no/servlet/region?name=visOppskrift&item=10396781 Jeg ser imidlertid nå at du mener tunfisk på boks, og da blir saken en helt annen. Jeg lager noen ganger tunfiskrøre av tunfisk, litt lettrømme, litt majones, finhakka løk og bittelitt finhaka sykteagurk. Nydelig på godt brød sammen med gode tomater og litt agurk ved siden av. Tunfiskrøre har jeg helt glemt . Jeg pleide å blande tunfisk, majones og agurkrelish, ha i litt sitron og pepper - kjempegodt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Heia.. Det jeg har gjort en del ganger, er rett og slett å ha tunfisk fra boks i en wok. Da blander jeg bare i de grønsakene jeg liker. Dårlig tid, og jeg hiver i en eller annen ferdig pose med wok grønnsaker. Spist både med og uten saus. Nam. :-) Hm. Ingen dum ide! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Tunfiskrøre har jeg helt glemt . Jeg pleide å blande tunfisk, majones og agurkrelish, ha i litt sitron og pepper - kjempegodt! Ja, det er ordentlig godt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.