Gå til innhold

Hva kan en forvente av BUP? Er dette proft?


Gjest Jente31

Anbefalte innlegg

Gjest en som leser

Kan være min skrivestil høres slik ut. Jeg har snakket endel med jente 31 i RL og kjenner til litt mer enn det som står her på dol.

Har ikke tenkt på dette med tegnsetting før, men vet at jeg kan høres litt hissig ut. Noe som ikke stemmer med meg i RL:

Det er ingen enkle svar på dette jente31 tar opp.

Jeg har min erfaring men den lar seg rett og slett ikke gjenfortelle i dette formatet.

Derfor ble jeg litt støtt av å trekke frem min datters depresjon i denne sammenhengen.

Jeg tror faktisk at det først er nå...da det er blitt ro i familien at hun har fått rom til å få forløst endel av alt det hun har båret på over lang tid.

Det samme sa psykiatren

Du må ha en god kveld du også:-)

Jeg, og sikkert flere, kunne sikkert hatt interesse av at du fortalte mer av din historie, det vil si om de 15 årene, siden du er så "tydelig" for mange her.

Men forstår selvfølgelig at det er for vondt og sikkert komplisert. Jeg kunne heller ikke oppsummert 15 år av mitt liv i en liten fortelling :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • frosken

    6

  • mariaflyfly

    1

Kan være min skrivestil høres slik ut. Jeg har snakket endel med jente 31 i RL og kjenner til litt mer enn det som står her på dol.

Har ikke tenkt på dette med tegnsetting før, men vet at jeg kan høres litt hissig ut. Noe som ikke stemmer med meg i RL:

Det er ingen enkle svar på dette jente31 tar opp.

Jeg har min erfaring men den lar seg rett og slett ikke gjenfortelle i dette formatet.

Derfor ble jeg litt støtt av å trekke frem min datters depresjon i denne sammenhengen.

Jeg tror faktisk at det først er nå...da det er blitt ro i familien at hun har fått rom til å få forløst endel av alt det hun har båret på over lang tid.

Det samme sa psykiatren

Du må ha en god kveld du også:-)

Jeg reagerte også på at dattern din ble tatt opp i dette innlegget. Men jeg tenkte at du klarte å svare for deg selv. Jeg synes det høres ganske logisk ut det du sier om henne, at nå som det har blitt ro i familien din, har hun klart å forløst ting som hun har båret på i lang tid.

Dessuten skriver jeg under på den at du er meget rolig. Det er skrivestilen din som gjør at du virker litt "småhissig" eller... litt "streng" ut, kansje.. ? (Misforstå meg riktig:O) Faktisk er du mye roligere enn meg!

Tror dette er en sak jeg må ta videre i RL. Jeg angret meg egentlig litt, for at jeg tok det opp her. Det er lett å bli forvirret om man blander inn flere i dette.

Men at du har vært til stor hjelp for meg, ja det er sikkert. Du "ser" ting så klart når jeg er litt på avveie. Som nå. Det er godt du sier det.

Snakket med bup i går. Men dette får vi ta videre i RL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Multippel

Jeg, og sikkert flere, kunne sikkert hatt interesse av at du fortalte mer av din historie, det vil si om de 15 årene, siden du er så "tydelig" for mange her.

Men forstår selvfølgelig at det er for vondt og sikkert komplisert. Jeg kunne heller ikke oppsummert 15 år av mitt liv i en liten fortelling :-)

Vel, det drypper litt her og der. Sånn er det på dol.

Jeg ønsker heller ikke alle mulige meninger velkommen. Jeg kjenner at jeg kan bli såret, og derfor passer jeg meg litt.

Lufter man ting på dol så må man ha det med i betaktningen.

Dessuten er dette en historie jeg føler meg ferdig med, mer eller mindre. Jeg har ikke behov for råd eller synspunkter på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...