Gå til innhold

To joggeturer på samme dag?

Lillemus

Anbefalte innlegg

Jeg holder visst på å tørne helt... :o) Var ute i marka i morrest (9-10-tiden) og gikk/jogget 5-5,5 km + 30 min yoga da jeg kom hjem og nå kjenner jeg at det kribler litt etter å komme meg ut igjen!

Men blir ikke det litt i overkant? Det er uhyre sjeldent jeg kommer til å gjøre det selvfølgelig (har jo aldri tid egentlig), men skader det på noe vis tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*Skifter til treningstøy og stuper i bilen før jeg rekker å ombestemme meg*

Like greit å utnytte overskudd og motivasjon, du er vel i såpass form nå at du takler litt ekstra løping ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like greit å utnytte overskudd og motivasjon, du er vel i såpass form nå at du takler litt ekstra løping ;-)

Jepp! Det gikk kjempefint! Så nå har jeg rørt på meg i hele 9,4 km i dag! :o)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå begynner du nesten å bli ekkelt sprek her ;-)

God joggetur!

Ja, i kke sant?! *Hehe* Men så moro det var! Selvfølgelig klarte jeg å velge et sted der det var vått og gjørmete og var møkkete helt opp til knærne da jeg kom hjem, men moro var det lell! :o)

Skrittelleren ble med en snartur i vaskemaskina, men den ble hentet ut etter ett minutt og den ser ut til å funke like bra. Heldigvis! :o) Den viser forøvrig 15738 skritt i dag, ca. 9,4 km. *Meget fornøyd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Det gikk kjempefint! Så nå har jeg rørt på meg i hele 9,4 km i dag! :o)))

Det er da ingenting, vi har beveget oss ca. 2 mil i dag, vi da! *gjemmer sykkelen i garasjen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ingenting, vi har beveget oss ca. 2 mil i dag, vi da! *gjemmer sykkelen i garasjen*

*Hehe* Men 2 mil på sykkel er jo kjempebra! Med mindre det var 2 mil utforbakke da... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Hehe* Men 2 mil på sykkel er jo kjempebra! Med mindre det var 2 mil utforbakke da... ;o)

Like mye opp og ned - og med et seksårig påheng mye av veien :o).

En liten tur for voksne - en skikkelig langtur for barna! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

Så lenge du føler overskudd både i for- og etter-kant er det ingen fare. Men et slikt opplegg for en amatør flere ganger i uka, kan bli litt i overkant.

Lykke til Lillemus !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du føler overskudd både i for- og etter-kant er det ingen fare. Men et slikt opplegg for en amatør flere ganger i uka, kan bli litt i overkant.

Lykke til Lillemus !!

Ingen fare - det er sjeldent jeg har tid og overskudd til å jogge flere ganger om dagen. :o) Men en omlegging til et mer sukkerfattig kosthold og mye mer grønnsaker og anent sunt og godt har nok gitt meg mer overskudd ja. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...