Gå til innhold

Røykeslutt og livsstilsendring SAMTIDIG..

Gjest sari

Anbefalte innlegg

Nå har jeg tatt meg selv i nakken, og stumpet røyken sist fredag. Har gått fra 20 sigaretter til 0.

Sist jeg gjorde det, var jeg røykfri i et halvt år, da var jeg så deppa pga. vektøkning at jeg begynte igjen... På et halvt år hadde jeg da lagt på meg 14 kilo, og de sitter selvfølgelig som spikret!

Målet mitt er primært å holde meg røykfri, samtidig som vekta IKKE øker. Middelet er nikotinplaster, mindre mat, og en liten dose trening. Til å begynne med blir det sykling og styrketrening (er litt slaskete og veik...) så får vi se etterhvert.

Måtte jo veie meg i dag, selvsagt :o) Vekta stoppet på 86.9, og målet er ikke over 87 - men gjerne noen kilo ned.

Noen kommentarer? De må helst være av den oppmuntrende sorten, og hvis noen har råd eller tips å dele, så kom igjen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke ta i for hardt til å begynne med, da er du dømt til å sprekke fort. :o) Lag deg en plan som er til å leve med, f.eks. en gang styrke + to ganger på sykkel i uka. Etter noen uker kan du kanskje øke på om du føler at dette går bra?

Skriv gjerne her inne om hvordan det går - dette er forumet hvor det er fullt lovlig å skryte villt og uhemmet av seg selv! Noe jeg selv gjør rett som det er... ;o)

Dette går så bra! Lykke til! *Stor klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...