Gjest frisk og glad muslim Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hei! Snart er det Ramadan og jeg gleder meg til å begynne å faste! Men det er så mye snakk om at det kan være usunt å faste. Jeg skjønner en del av kritikken og dermed ber jeg deg om å undersøke hva som er bra å spise og når. Jeg kan spise ca. før kl 03.00 på morgenen. Og så kan jeg spise etter rundt kl 19.00 (i snitt, det varierer ellers). Det jeg lurer på er: Er det lurt å stå opp før kl 03.00 og spise og så legge meg. Eller kan jeg bare spise extra mye på kvelden.. før jeg legger meg. (jeg lurer på hva er sunnest..) Hva er det sunt å spise? Det er klart at jeg kommer til å drikke mye på kvelden.. (te, vann..). Hva kan jeg gjøre for å ikke overspise meg? er det bare psykisk ting som "løses i hodet"? Er det lurt å spise litt hver time kanskje? eller? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.