villiv Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Jeg lurer på hva jeg kan spise får å legge på meg. Jeg spiser masse, men jeg vil jo spise sunt å. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
litamor5 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Hei. Trikset hvis du er ute etter å legge på deg er egentlig bare å spise mat med mye kalorier. Du sier du vil spise sunt og at du synes at du spiser mye. Du kan regne kalorier i løpet av en dag for å se om du får i deg nok, som kvinne bør du få i deg rundt 2200 kcal om dagen, mer om du trener. Hvis du vil legge på deg bør du spise enda mer kalorier enn dette. Mye usunn mat har mange kalorier, som feks sjokolade, potetgull, pommes frites osv. Du kan selvsagt spise litt mer av dette, men det finnes matretter med mye kalorier som er sunne. Nøtter inneholder mye sunne fettsyrer og samtidig en del kalorier. Laks er en av fiskene som inneholder en del kalorier. Eggeplommer, kjøttpålegg, muzli og mange brød kar en del kalorier per 100 gram. Avokado, druer og banan er de av frukt og grønt som kan egne seg. Les innholdsfortegnelsen på matvarer, der står antall kalorier pr 100 gram:o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.