Gjest feberklein Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Jeg er forkjøla, svettet veldig i natt, sikkert feber (fryse/svette om en annen). Tett nese og bruker nesespray. Kan jeg jogge? Bør jeg holde meg inne og i ro et par dager? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Jeg ville ikke jogget med feber nei, da trenger nok kroppen ro og fred for å komme seg igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mom33 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Du bør IKKE jogge når du har feber. Absolutt ikke. Ikke trene på annet vis heller. Ta det helt med ro til feberen har blitt borte. God bedring! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Trening, mosjon, selv jogging bør man holde seg borte fra når man er syk. Vent noen dager til du føler deg bedre.! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.