Gjest sac. Oslo Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hei jeg har vært plaget med stiv skulder på venstre side.jeg prøver og trene og sykle i marka mye, Når jeg har fri. kjører buss 50 %. har vært yrkes sjåfør ca 15 år. Jeg for en behandling av fast legen min ved at jeg for kortison sprøyte 3 ganger i året. Men har kan det bli mye bivirkning av det? Og Nå har tatt en ny. Sprøyte. men har fått smerter ned i venstre arm. og den virker ikke som før. Kan du si noe om hva det kan komme av.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Før det blir noe mer kortisonsprøyter bør skulderen undersøkes nærmere, evt. MR-rtg eller ultralyd. Deretter bør disse undersøkelsene vurderes av en legespesialist i fysikalsk medisin eller ortopedi Det mest sansynlige er trangeforhold i skulderleddet pga. av seneskade eller liknende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Før det blir noe mer kortisonsprøyter bør skulderen undersøkes nærmere, evt. MR-rtg eller ultralyd. Deretter bør disse undersøkelsene vurderes av en legespesialist i fysikalsk medisin eller ortopedi Det mest sansynlige er trangeforhold i skulderleddet pga. av seneskade eller liknende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.