Gjest snupil Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Bare lurer på hvor mange vi er, jeg..og på hvilken kosthodsplan dere andre følger? Jeg følger South beach og syns det er en kjempe-ok plan...litt kjipt med alt egget, blir litt lei, men karrer meg gjennom. Andre? Og hva er erfaring på vektnedgang så langt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Jeg fulgte ketolysekuren. Gikk ned 10 kilo på ca10-12 uker (har ikke regnet ut helt hvor lenge det ble). Nå følger jeg et mer egenkomponert lavkarbo kosthold for å gå ned de siste 4-5 kg. Ga fullstendig blaffen i ferien da, og gikk opp 2-3 kg igjen. Tenkte jeg måtte kose meg litt ) Men nå er det på vei ned igjen .. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snupil Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Jeg fulgte ketolysekuren. Gikk ned 10 kilo på ca10-12 uker (har ikke regnet ut helt hvor lenge det ble). Nå følger jeg et mer egenkomponert lavkarbo kosthold for å gå ned de siste 4-5 kg. Ga fullstendig blaffen i ferien da, og gikk opp 2-3 kg igjen. Tenkte jeg måtte kose meg litt ) Men nå er det på vei ned igjen .. Hei! Så flott du gikk ned så mye, da. Hva spiser du til de forskjelllige måltidene nå, da? Noen tips? Selv spiser jeg følgende: Frokost - mye egg, skinke, -omlett. Noenganger egge-pannekake med ricotta-ost. Lunsj: Alltid salat med dressing. Middag: Alt av rent kjøtt, mye grønnsaker, bønner, salat etc. Mellom: Noen nøtter, litt salat, Hva med deg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hei! Så flott du gikk ned så mye, da. Hva spiser du til de forskjelllige måltidene nå, da? Noen tips? Selv spiser jeg følgende: Frokost - mye egg, skinke, -omlett. Noenganger egge-pannekake med ricotta-ost. Lunsj: Alltid salat med dressing. Middag: Alt av rent kjøtt, mye grønnsaker, bønner, salat etc. Mellom: Noen nøtter, litt salat, Hva med deg? Nå spiser jeg litt mer karbo så til frokost spiser jeg to fiberrik knekkebrød med varierende pålegg, f.eks kjøttpålegg, gulost, røkelaks med remulade, makrell i tomat og majones ) Sjelden jeg spiser lunsj nå, men innimellom en omelett med skinke og ost, eller et kyllinglår med litt agurk. Middag: Koteletter med brokkoli og creme fraiche, biff med sopp, brokkoli og lavkarbo bearnaisesaus, nepelasagne, lavkarbopizza ) Om vi har tidlig middag tar jeg gjerne et par fiberrik til kvelds, men vi spiser gjerne ikke middag før ni-halv ti ) Inne på www.lavkarbo.no er det veldig mange gode tips ) Masse oppskrifter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.