Gå til innhold

underhudsfett

Gjest (Anonymous)

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

kan man trene vekk underhudsfett? og hvis ja.. noen som vet hvordan?

vær så snill ta dette spm alvorlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Drago

Hei

Jeg har lagt merke til at du har hatt mange innlegg den siste tiden som går på slanking og hvordan få bort fett, virker som du er litt for opptatt av dette.

Anbefaler deg å ikke ta denne slankingen, som det virker som du driver på med, så seriøst, prøv å vær fornøyd med den du er.

Tips: gutter liker ikke radmagre jenter;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (Anonymous)

Hei

Jeg har lagt merke til at du har hatt mange innlegg den siste tiden som går på slanking og hvordan få bort fett, virker som du er litt for opptatt av dette.

Anbefaler deg å ikke ta denne slankingen, som det virker som du driver på med, så seriøst, prøv å vær fornøyd med den du er.

Tips: gutter liker ikke radmagre jenter;)

kanskje jeg skulle tillagt at dette er første gangen jeg har skrevet her?!?!

så det er nok ikke samme person..sorry..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Drago

kanskje jeg skulle tillagt at dette er første gangen jeg har skrevet her?!?!

så det er nok ikke samme person..sorry..

Okey, da beklager jeg.

Regnet med at det var den samme person siden temaet har vært det samme i mange av innleggende.

Sorry;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får å få vekk underhuds fettet er det viktigste kostholdet. Du må få i deg mindre kalorier enn du bruker, så kroppen kan bruke av sine fettreserver.

Du kan bruke flere kcal ved hjelp av kardio, som f.eks. jogging eller sykkling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

nei, du kan ikke trene bort underhusfett direkte. Men du kan trene og øke forbruket av energi. Sammen med fastholdelse av inntak av mat, vil det gi slankeeffekt.

Styrketrenign som øker muskelmassen vil også føre til at den samme fettmengden skal dekke et større areal. Det får deg til å se slankere ut- mindre fett som dekker musklene-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...