Gjest (Anonymous) Skrevet 30. mai 2001 Del Skrevet 30. mai 2001 kan man trene vekk underhudsfett? og hvis ja.. noen som vet hvordan? vær så snill ta dette spm alvorlig... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Drago Skrevet 30. mai 2001 Del Skrevet 30. mai 2001 Hei Jeg har lagt merke til at du har hatt mange innlegg den siste tiden som går på slanking og hvordan få bort fett, virker som du er litt for opptatt av dette. Anbefaler deg å ikke ta denne slankingen, som det virker som du driver på med, så seriøst, prøv å vær fornøyd med den du er. Tips: gutter liker ikke radmagre jenter;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (Anonymous) Skrevet 30. mai 2001 Del Skrevet 30. mai 2001 Hei Jeg har lagt merke til at du har hatt mange innlegg den siste tiden som går på slanking og hvordan få bort fett, virker som du er litt for opptatt av dette. Anbefaler deg å ikke ta denne slankingen, som det virker som du driver på med, så seriøst, prøv å vær fornøyd med den du er. Tips: gutter liker ikke radmagre jenter;) kanskje jeg skulle tillagt at dette er første gangen jeg har skrevet her?!?! så det er nok ikke samme person..sorry.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Drago Skrevet 30. mai 2001 Del Skrevet 30. mai 2001 kanskje jeg skulle tillagt at dette er første gangen jeg har skrevet her?!?! så det er nok ikke samme person..sorry.. Okey, da beklager jeg. Regnet med at det var den samme person siden temaet har vært det samme i mange av innleggende. Sorry;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flex Skrevet 30. mai 2001 Del Skrevet 30. mai 2001 Får å få vekk underhuds fettet er det viktigste kostholdet. Du må få i deg mindre kalorier enn du bruker, så kroppen kan bruke av sine fettreserver. Du kan bruke flere kcal ved hjelp av kardio, som f.eks. jogging eller sykkling. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 31. mai 2001 Del Skrevet 31. mai 2001 Hei, nei, du kan ikke trene bort underhusfett direkte. Men du kan trene og øke forbruket av energi. Sammen med fastholdelse av inntak av mat, vil det gi slankeeffekt. Styrketrenign som øker muskelmassen vil også føre til at den samme fettmengden skal dekke et større areal. Det får deg til å se slankere ut- mindre fett som dekker musklene- 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.