Lillemus Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Joda, 7-åringen og jeg skulle ut på vår første joggetur i dag. Det ble ikke så veldig mye jogging, men vi gikk ganske aktivt i marka i en og en halv time! Jeg var faktisk litt sliten da vi kom tilbake til bilen, Snuppa hoppet og spratt fremdeles, nesten like energisk som da vi startet! ) Det var skikkelig moro og vi koste oss fælt begge to og tok masse bilder. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Strålende Lillemus. Når 7-åringen opplever det som moro, vil hun sikkert foreslå en ny tur !! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eljo Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 I dag var vi også på joggetur! Jeg og bikkja og seksåringen og en kompis av ham. Ble både svett og sliten jeg, i løpet av turen. Morsomt å kunne henge med når ungene springer foran, istedet for å gå bak og mase om at de ikke skal gå så fort ;-) Dette fristet til gjentagelse! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 I dag var vi også på joggetur! Jeg og bikkja og seksåringen og en kompis av ham. Ble både svett og sliten jeg, i løpet av turen. Morsomt å kunne henge med når ungene springer foran, istedet for å gå bak og mase om at de ikke skal gå så fort ;-) Dette fristet til gjentagelse! Høres moro ut!!! Tror jeg må prøve det - i alle fall med 8 åringen :-) Men den helga blir det nok ikke noen joggetur på meg.... Vi er ikke i noe form, verken jeg eller mannen min. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 I dag var vi også på joggetur! Jeg og bikkja og seksåringen og en kompis av ham. Ble både svett og sliten jeg, i løpet av turen. Morsomt å kunne henge med når ungene springer foran, istedet for å gå bak og mase om at de ikke skal gå så fort ;-) Dette fristet til gjentagelse! Så gøy! Jeg satte ny pers i går, målte opp avstanden med sykkel og sykkelcomputer i dag, i går jogget jeg altså 2,5 km uten å stanse og uten å være utkjørt etterpå! Kjempeartig! I morra skal jeg jogge ved siden av når kjæresten kjører hest. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.