Gjest Lamba Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hei Jeg sliter med at jeg blir så fort sulten etter frokost. Rundt to timer etter frokost begynner sulten å plage meg igjen. Frokosten min består av havregrøt kokt på lettmelk og et glass juice (blåbærjuice eller appelsinjuice) Det blir ca en frokostasjett med havregrøt. Jeg spiser en banan eller to for å holde sulten unna fram til lunsj. Eller to - tre kli knekkebrød uten noe som helst pålegg på. Jeg har også et ønske om å ta av noen kilo og har hørt at havregrøt gir mye energi og derfor ikke egner seg hvis en vil ta av noen kilo. Jeg spiser havregrøt fordi jeg kom til det at det er den jeg "går lengst på". Spiser jeg brød er jeg sulten igjen etter en time. Jeg har dessverre en meget sittestillende jobb og trenger ikke så mye energi. Mine fysiske aktiviteter består av gå turer i litt raskt tempo en tre ganger uken pluss en yoga klasse. Har du noen gode tips på frokost som "holder" og som samtidig kan spises med god samvittighet når en ønsker å gå ned noen kilo. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.