Gå til innhold

Etterlysning?


scalare

Anbefalte innlegg

Kan jeg etterlyse en person ved navn her på DOL?

Uten å legge inn intime eller pinlige detaljer, selvsagt. Kun en helt vanlig etterlysning av en person som er blitt borte for meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest webmaster

Slike innlegg pleier vi å slette, jeg tror ikke en privatperson liker å få navnet sitt offentliggjort i et innlegg her uansett hva grunnen er. Du bør heller satse på å lete andre steder, som telefonkatalogen (den finnes jo online), Opplysningen 180 etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike innlegg pleier vi å slette, jeg tror ikke en privatperson liker å få navnet sitt offentliggjort i et innlegg her uansett hva grunnen er. Du bør heller satse på å lete andre steder, som telefonkatalogen (den finnes jo online), Opplysningen 180 etc.

Kan det være så farlig da?

Eks.

Kan Ellen Arnesen maile [email protected]

på meldinger???

Ingen bør vel vite hvem Ellen er da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hold på diskresjonen !

Kan det være så farlig da?

Eks.

Kan Ellen Arnesen maile [email protected]

på meldinger???

Ingen bør vel vite hvem Ellen er da?

Synes Webmaster har rett. Dessuten har slike ting lett for å gli ut. Det er bestandig noen som vil tøye og teste ut grensene.

Håper DOL aldri vil tilate dette!

-Og dessuten, vet man navn, kan man som nevt ringe 180.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Webmaster har rett. Dessuten har slike ting lett for å gli ut. Det er bestandig noen som vil tøye og teste ut grensene.

Håper DOL aldri vil tilate dette!

-Og dessuten, vet man navn, kan man som nevt ringe 180.

Vel, det fins jo folk som ikke er listet der, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nok er nok

Vel, det fins jo folk som ikke er listet der, da.

Har de hemmelig tlf.nummer vil de sikkert ikke like å bli etterlyst på DOL med fullt navn heller!

Dessuten burde jo de som evt. etterlyser en person, legge ut sitt eget navn, og da er da kanskje ikke så fristende likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har de hemmelig tlf.nummer vil de sikkert ikke like å bli etterlyst på DOL med fullt navn heller!

Dessuten burde jo de som evt. etterlyser en person, legge ut sitt eget navn, og da er da kanskje ikke så fristende likevel?

Nok er nok? hehe

Det er da vel ikke ille å ha et navn? Har da enda ikke hørt om noen som har hemmelig navn! *lol*

Paranoide folk.....*mumle, mumle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Webmaster har rett. Dessuten har slike ting lett for å gli ut. Det er bestandig noen som vil tøye og teste ut grensene.

Håper DOL aldri vil tilate dette!

-Og dessuten, vet man navn, kan man som nevt ringe 180.

Joda, du har forsåvidt rett. Alt har en tendens til å skli ut her på DOL ! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de hemmelig tlf.nummer vil de sikkert ikke like å bli etterlyst på DOL med fullt navn heller!

Dessuten burde jo de som evt. etterlyser en person, legge ut sitt eget navn, og da er da kanskje ikke så fristende likevel?

Ehem. Jeg har ikke hemmelig nummer, men står likevel ikke listet hos Telenor - fordi abbonnementet står i min manns navn.

Greit nok å være paranoid, altså - men det får da være måte på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nok er nok

Ehem. Jeg har ikke hemmelig nummer, men står likevel ikke listet hos Telenor - fordi abbonnementet står i min manns navn.

Greit nok å være paranoid, altså - men det får da være måte på!

Og hva er navnet ditt da?

Du liker neppe å se navnet ditt åpenlyst her...(?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva er navnet ditt da?

Du liker neppe å se navnet ditt åpenlyst her...(?)

Hvis noen hadde etterlyst meg med fullt navn - helt greit for meg.

Det er noe helt annet å koble sammen nick og navn, det skjønner sikkert du også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...