Lillemus Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Nå har vekta stått bom stille for min del, 56,3 kg denne gangen også. Egentlig er det helt greit for jeg synes ikke jeg har kommet meg ut så mye som jeg burde, hadde planer om en tur i marka før frokost, men det er grått-grått-grått, 8 grader og regn så jeg unnet meg en time ekstra under dyna istedet. ) Dessuten var jeg ute og spiste middag en dag også og det var kjempekoselig. ) Men alikevel har jeg kunnet stramme beltet enda ett hakk... Snodig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 *snufs* Fortsatt feber og syk - ingen trim, matlysten er ikke redusert av den grunn. 72,6. Helt feil vei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1189751120' post='3674427] *snufs* Fortsatt feber og syk - ingen trim, matlysten er ikke redusert av den grunn. 72,6. Helt feil vei. Når du blir frisk igjen kan du ut og trille-trille-trille med nyvogna vet du! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Får ikke veid meg i dag jeg. Får bli med neste fredag igjen ) Det kan godt forsvinne flere cm av kroppen, selv om vekta står stille ) Det er en så deilig følelse når beltet kan strammes inn ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Når du blir frisk igjen kan du ut og trille-trille-trille med nyvogna vet du! ) *nikker* Håper på fin-fint høstvær også! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 66,8 kilo viste vekta i dag, 400 g mindre enn forrige ukes ekstremvekt.... Var nok pga mensen jeg veide over 67. Denne uka har jeg omtrent ikke spist godterier, heller ikke vin i uka. Var på sykkeltur/herjing i taubaner med familien søndag, trening på Friskis og svettis mandag og onsdag, og en times tur i lysløypa i går. Kjenner at det er godt å bruke kroppen :-) Målet mitt om 62 kilo virker veldig fjernt, men det viktigste er å stramme opp litt her og der, samt komme i form! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1189752996' post='3674450] *nikker* Håper på fin-fint høstvær også! Du har vel ikke kjøpt lilla OTH? *sikle* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sari Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Jeg står stille, men er fremdeles røykfri. Med andre ord - det går (så langt) etter skjema ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Jeg står stille, men er fremdeles røykfri. Med andre ord - det går (så langt) etter skjema ) Fokuser på at du er røykfri du! ) Og ta en evt. vektnedgang etterhvert - det er sikkert lurt. Du er kjempeflink som holder deg røykfri og holder vekta! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 66,8 kilo viste vekta i dag, 400 g mindre enn forrige ukes ekstremvekt.... Var nok pga mensen jeg veide over 67. Denne uka har jeg omtrent ikke spist godterier, heller ikke vin i uka. Var på sykkeltur/herjing i taubaner med familien søndag, trening på Friskis og svettis mandag og onsdag, og en times tur i lysløypa i går. Kjenner at det er godt å bruke kroppen :-) Målet mitt om 62 kilo virker veldig fjernt, men det viktigste er å stramme opp litt her og der, samt komme i form! ''Målet mitt om 62 kilo virker veldig fjernt, men det viktigste er å stramme opp litt her og der, samt komme i form!'' Sånn var det hos meg også vet du. Holdt på å i mange mnd, men ingenting skjedde - så plutselig randt 4 kilo av! ) Og ikke minst har kroppen blitt strammere ja - tror jeg har gått inn 3-4 cm rundt livet. Gøy! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Får ikke veid meg i dag jeg. Får bli med neste fredag igjen ) Det kan godt forsvinne flere cm av kroppen, selv om vekta står stille ) Det er en så deilig følelse når beltet kan strammes inn ) Ulempen er at lenka på klokka er blitt for vid! ) Den sklir helt rundt nå og jeg har tidligere prøvd å få tatt av ett ledd, men da blir den for stram og ikke har jeg lyst til å skifte til lærreim heller. Luksusproblem. *Hehe* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Du har vel ikke kjøpt lilla OTH? *sikle* Nei, lilla Baby Jogger City Single www.babyjogger.com 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Du har ikke gått opp igjen. Det er det viktigste. At den står stille i perioder er vel normalt og har mindre betydning. Vekta begynner nok å røre på seg igjen skal du se om du bare fortsetter slik du har gjort. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zilja Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Min vekt denne uka:66, 2. jippi!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Ulempen er at lenka på klokka er blitt for vid! ) Den sklir helt rundt nå og jeg har tidligere prøvd å få tatt av ett ledd, men da blir den for stram og ikke har jeg lyst til å skifte til lærreim heller. Luksusproblem. *Hehe* Det problemet har jeg også. Det vender man seg til etter hvert. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 ''Målet mitt om 62 kilo virker veldig fjernt, men det viktigste er å stramme opp litt her og der, samt komme i form!'' Sånn var det hos meg også vet du. Holdt på å i mange mnd, men ingenting skjedde - så plutselig randt 4 kilo av! ) Og ikke minst har kroppen blitt strammere ja - tror jeg har gått inn 3-4 cm rundt livet. Gøy! Du er min store inspirator!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Du er min store inspirator!!!!! Oj! Da er det best jeg motstår trangen til noe godt som nå kom over meg og nøyer meg med en tekopp i kveld. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Oj! Da er det best jeg motstår trangen til noe godt som nå kom over meg og nøyer meg med en tekopp i kveld. ) En kopp te en fredags kveld høres unektelig noe simpelt ut, synes jeg... så du kan gjerne unne deg noe godt, og fremdeles opprettholde statusen som min inspirator! I dag gikk jeg nemlig til det store skrittet - å jogge!!!! - Selvfølgelig etter inspirasjon fra dine jogge/løpe-innlegg her :-) Det var nå verken langt eller lenge jeg løp - men jeg gjorde det, og det var deilig! Jeg gikk så raskt jeg kunne gjennom skogen her, 17 minutter tok det, til jeg nådde veien på andre siden av skogen. Så løp jeg det meste av veien tilbake (unntatt nedover bratte kneiker) - det tok 15 minutter. Trodde vel egentlig at det skulle være mer forskjell på gange og jogging, men.... Til slutt roet jeg ned med fem minutters rolig gange til butikken. Handlet og bar ca ti kilo varer hjem (7-8 minutter å gå). Si at jeg er flink da!!!!!!! Mens jeg løp, tenkte jeg at dette må jeg fortelle til Lillemus i kveld :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 En kopp te en fredags kveld høres unektelig noe simpelt ut, synes jeg... så du kan gjerne unne deg noe godt, og fremdeles opprettholde statusen som min inspirator! I dag gikk jeg nemlig til det store skrittet - å jogge!!!! - Selvfølgelig etter inspirasjon fra dine jogge/løpe-innlegg her :-) Det var nå verken langt eller lenge jeg løp - men jeg gjorde det, og det var deilig! Jeg gikk så raskt jeg kunne gjennom skogen her, 17 minutter tok det, til jeg nådde veien på andre siden av skogen. Så løp jeg det meste av veien tilbake (unntatt nedover bratte kneiker) - det tok 15 minutter. Trodde vel egentlig at det skulle være mer forskjell på gange og jogging, men.... Til slutt roet jeg ned med fem minutters rolig gange til butikken. Handlet og bar ca ti kilo varer hjem (7-8 minutter å gå). Si at jeg er flink da!!!!!!! Mens jeg løp, tenkte jeg at dette må jeg fortelle til Lillemus i kveld :-) Du er kjempeflink!!!! Jeg begynte også med små små etapper og synes 15 min i strekk er kjempelenge! Jeg løper vel knapt det nå. ) Men det er deilig - sant? Var ute en tur i dag jeg, men det vr ikke fullt så lystbetont når regnet silte ned og haglskurene pisket i fjeset nei... ( Så jeg løp ikke så lange strekk som jeg har gjort i det siste, men jeg var i alle fall ute i marka og jeg tok hele runden og er veldig fornøyd med det. ) Og regntøyet holdt tett! Selv om det ble noe kondens inne i jakken, er ikke helt fornøyd med det da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Du er kjempeflink!!!! Jeg begynte også med små små etapper og synes 15 min i strekk er kjempelenge! Jeg løper vel knapt det nå. ) Men det er deilig - sant? Var ute en tur i dag jeg, men det vr ikke fullt så lystbetont når regnet silte ned og haglskurene pisket i fjeset nei... ( Så jeg løp ikke så lange strekk som jeg har gjort i det siste, men jeg var i alle fall ute i marka og jeg tok hele runden og er veldig fornøyd med det. ) Og regntøyet holdt tett! Selv om det ble noe kondens inne i jakken, er ikke helt fornøyd med det da. Det ble jo ikke 15 minutter helt i strekk fordi jeg gikk ned kneikene. Har nemlig hatt trøbbel med ryggen i en periode, og det kom tilbake en gang jeg prøvde meg på jogging. Var da så ivrig at jeg jogget både oppover, bortver og nedover - og vips - så var mange uker fremover ødelagt. Så derfor vil jeg ikke jogge særlig nedover. Vi har ei lysløype her vi bor, men den er skrekkelig kupert. Får se om jeg bruker den noe - ellers er det den lille turen jeg hadde i dag. Utenom det må jeg ut på asfalt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.