Gå til innhold

Jaaaa!!!! Et mål er nådd

Lillemus

Anbefalte innlegg

Tidligere i høst satte jeg meg som mål at jeg til jul skulle komme inn i bunaden min igjen, uten å sy den ut. Den ble nemlig sydd inn da jeg var på mitt slankeste etter samlivsbruddet for 4 år siden. Men med den nye kjærligheten i mitt liv så kom også kiloene snikende på... Og bunaden har hengt pent i ro i skapet i 2,5 år, har ikke hatt sjangs til å få den igjen gitt.

Nå har jeg som noen vet gått ned 4 kilo og nå klarte jeg ikke vente lenger og tok frem bunadsvesten fra skapet... Og den gikk glatt igjen!!!! Hurra! Kjæresten sa tidligere her at han ville bli kjempeimponert om jeg fikk den på meg til jul siden den ikke har passet på flere år - hahahaha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så moro, Lillemus!!!!

Kanskje jeg også skal finne meg et plagg jeg vil inn i igjen. Har ei tøff dongeribukse jeg brukte da jeg var på det tynneste mellom barn nr to og nr tre. Det hadde vært gøy å passe den igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra:)

Det minner meg på noe. Jeg skulle ha lagt ut bunaden jeg har brukt, men ikke gjort noenting med siden konfirmasjonen. Jeg får den fremdeles på, men den er i ferd med å drepe meg hver 17.mai:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...