Lillemus Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Tidligere i høst satte jeg meg som mål at jeg til jul skulle komme inn i bunaden min igjen, uten å sy den ut. Den ble nemlig sydd inn da jeg var på mitt slankeste etter samlivsbruddet for 4 år siden. Men med den nye kjærligheten i mitt liv så kom også kiloene snikende på... Og bunaden har hengt pent i ro i skapet i 2,5 år, har ikke hatt sjangs til å få den igjen gitt. Nå har jeg som noen vet gått ned 4 kilo og nå klarte jeg ikke vente lenger og tok frem bunadsvesten fra skapet... Og den gikk glatt igjen!!!! Hurra! Kjæresten sa tidligere her at han ville bli kjempeimponert om jeg fikk den på meg til jul siden den ikke har passet på flere år - hahahaha! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Grattis:))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Så moro, Lillemus!!!! Kanskje jeg også skal finne meg et plagg jeg vil inn i igjen. Har ei tøff dongeribukse jeg brukte da jeg var på det tynneste mellom barn nr to og nr tre. Det hadde vært gøy å passe den igjen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Oi! Artig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jorunn Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Gratla :-) Kjempedeilig å nå målene en har satt seg og ikke minst bevise for seg selv at en kan. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Så bra:) Det minner meg på noe. Jeg skulle ha lagt ut bunaden jeg har brukt, men ikke gjort noenting med siden konfirmasjonen. Jeg får den fremdeles på, men den er i ferd med å drepe meg hver 17.mai:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.