Gå til innhold

Spist alt for mye i dag alt

Gjest Operah

Anbefalte innlegg

Jeg skal spise 1200 kalorier hver dag.Også bestemte jeg meg at jeg skulle spise en god frokost i dag. Men så gikk jeg litt amokk. Det ble egg og stekte poteter etc.Jeg spiste også restene til lunsj nå. Så jeg har spist 800 kalorier alleredet nå.Hva slags strategi bør jeg ha utover dagen. Bør jeg prøve å ikke spise mer enn 400 kalorier resten av dagen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det synes jeg ikke. Dui bør jo spise 2-3 måltider til og da blir 400 kcal alt for lite. Om du går over grensa i dag så gjør det ingenting dersom du holder deg til 12-1300 kcal daglig neste uke. :o) Spis som du ville gjort resten av dagen, men kutt ut desserten om den er fet og dropp sausen til middagen f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...