Gjest Operah Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Jeg skal spise 1200 kalorier hver dag.Også bestemte jeg meg at jeg skulle spise en god frokost i dag. Men så gikk jeg litt amokk. Det ble egg og stekte poteter etc.Jeg spiste også restene til lunsj nå. Så jeg har spist 800 kalorier alleredet nå.Hva slags strategi bør jeg ha utover dagen. Bør jeg prøve å ikke spise mer enn 400 kalorier resten av dagen ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Ta deg en lang tur i skogen - gå raskt og løp evt. litt innimellom - så kan du spise som planlagt resten av dagen :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Nei, det synes jeg ikke. Dui bør jo spise 2-3 måltider til og da blir 400 kcal alt for lite. Om du går over grensa i dag så gjør det ingenting dersom du holder deg til 12-1300 kcal daglig neste uke. ) Spis som du ville gjort resten av dagen, men kutt ut desserten om den er fet og dropp sausen til middagen f.eks. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg synes 1200 kalorier uansett høres veldig lite ut. For få kalorier kan også føre til at vektnedgangen stopper opp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.