Gjest forandring fryder... Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 Hvordan får jeg endre nettverksnavnet på mitt trådløse nettverk? 0 Siter
citoyen Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 Da må du gå inn i innstillingene til det trådløse aksesspunktet og endre navnet der. Hvordan du kommer inn i innstillingene varierer fra merke til merke, sjekk bruksanvisningen til din. 0 Siter
Gjest forandring fryder... Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 Da må du gå inn i innstillingene til det trådløse aksesspunktet og endre navnet der. Hvordan du kommer inn i innstillingene varierer fra merke til merke, sjekk bruksanvisningen til din. Bruksanvisning? Et fremmed element.... Klarer jeg det ikke uten så får jeg det aldri endret dahhh 0 Siter
citoyen Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 Bruksanvisning? Et fremmed element.... Klarer jeg det ikke uten så får jeg det aldri endret dahhh Du kan sikkert finne bruksanvisningen på hjemmesidene til produsenten av din trådløsruter. 0 Siter
Gjest Dataduden Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 De fleste routere har et web basert konfigurasjonsværktøy. Dette kommer du som oftest inn på ved å skrive inn http://. Ip adressen til routeren finner du på følgende måte: - Start > kjør, skriv inn cmd og trykk enter - Skriv ipconfig og trykk enter Da vil du se adressen routeren har bak "Standard gateway". Vanligvis er denne noe sånn som 192.168.1.1. Når du er inne i web grensesnittet så er det som oftest ganske lett å finne hvor du endrer SSID. Det ligger ofte under wireless eller lignende. Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.