Gå til innhold

Endre SSID?

Gjest forandring fryder...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan får jeg endre nettverksnavnet på mitt trådløse nettverk?

Fortsetter under...

Skrevet

Da må du gå inn i innstillingene til det trådløse aksesspunktet og endre navnet der. Hvordan du kommer inn i innstillingene varierer fra merke til merke, sjekk bruksanvisningen til din.

Skrevet

Da må du gå inn i innstillingene til det trådløse aksesspunktet og endre navnet der. Hvordan du kommer inn i innstillingene varierer fra merke til merke, sjekk bruksanvisningen til din.

Bruksanvisning? Et fremmed element.... Klarer jeg det ikke uten så får jeg det aldri endret dahhh

Skrevet

Bruksanvisning? Et fremmed element.... Klarer jeg det ikke uten så får jeg det aldri endret dahhh

Du kan sikkert finne bruksanvisningen på hjemmesidene til produsenten av din trådløsruter.

• 1 måned senere...
Gjest Dataduden
Skrevet

De fleste routere har et web basert konfigurasjonsværktøy. Dette kommer du som oftest inn på ved å skrive inn http://. Ip adressen til routeren finner du på følgende måte:

- Start > kjør, skriv inn cmd og trykk enter

- Skriv ipconfig og trykk enter

Da vil du se adressen routeren har bak "Standard gateway". Vanligvis er denne noe sånn som 192.168.1.1.

Når du er inne i web grensesnittet så er det som oftest ganske lett å finne hvor du endrer SSID. Det ligger ofte under wireless eller lignende.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...