Gå til innhold

Da er vi igang igjen!

Gjest ned 20 kg innen neste høst?

Anbefalte innlegg

Trodde jeg skulle få _den_ nedturen nå, etter to uker med forkjølelse og feber og svettetokter, der eneste mosjonen var å gå opp og ned trapper for å hente avisen. Det var jammen mosjon nok når det stod på. Jeg trodde jeg omtrent skulle måtte starte på nytt igjen.

Men i dag tok jeg med bikkja ut i skogen og jogget forsiktig en halvtimes tur. Og det funket! Det var deilig, da er ikke alt tapt likevel på tross av sykdom og treningsavbrudd :-)

Da er det bare å sette igang med friskt mot igjen. Kanskje kiloene begyner å sige sakte av igjen også da. Har heller gått den andre veien et par uker nå gitt...

Deilig å kjenne at det er beina og ikke pusten som er begrensende faktor også, da er det håp for kondisen lell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når kroppen streiker må man bare pent vente med å trene. Ekstra godt å komme i gang etterpå da:-)

Nettopp :-)

Var skikkelig pessimistisk, og tenkte at nå gikk all den treninga i vasken he he. Tar tydeligvis mer enn to uker å bli helt pudding når man har trent litt jevnt i nesten fire uker først :-) Heldigvis. Da trenger jeg ikke å bli fullt så sur neste gang jeg blir forkjøla ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...