Gjest ned 20 kg innen neste høst? Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 Trodde jeg skulle få _den_ nedturen nå, etter to uker med forkjølelse og feber og svettetokter, der eneste mosjonen var å gå opp og ned trapper for å hente avisen. Det var jammen mosjon nok når det stod på. Jeg trodde jeg omtrent skulle måtte starte på nytt igjen. Men i dag tok jeg med bikkja ut i skogen og jogget forsiktig en halvtimes tur. Og det funket! Det var deilig, da er ikke alt tapt likevel på tross av sykdom og treningsavbrudd :-) Da er det bare å sette igang med friskt mot igjen. Kanskje kiloene begyner å sige sakte av igjen også da. Har heller gått den andre veien et par uker nå gitt... Deilig å kjenne at det er beina og ikke pusten som er begrensende faktor også, da er det håp for kondisen lell! 0 Siter
Speak Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 Når kroppen streiker må man bare pent vente med å trene. Ekstra godt å komme i gang etterpå da:-) 0 Siter
Gjest ned 20 kg innen neste høst? Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 Når kroppen streiker må man bare pent vente med å trene. Ekstra godt å komme i gang etterpå da:-) Nettopp :-) Var skikkelig pessimistisk, og tenkte at nå gikk all den treninga i vasken he he. Tar tydeligvis mer enn to uker å bli helt pudding når man har trent litt jevnt i nesten fire uker først :-) Heldigvis. Da trenger jeg ikke å bli fullt så sur neste gang jeg blir forkjøla ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.