Gjest Kristine M.A Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hei Hei! Har vært flink å gått ned 20 kg, men i dag skeia jeg ut og spiste akkurat det jeg hadde lyst på og akkurat hvor mye jeg ville. Tror du det gjorde noe? Bare denne ene gangen? Jeg vet med meg selv at jeg aldri kommer til å falle tilbake i gamle spor=) Ble litt bekymret siden jeg spiste så mye... i dag har jeg spist: 1 grovt rundstykke med ost/ uten smør, en tellerken med frukt og grønt og masse pizza laget med spelt mel og lett ost... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hvis du kaller det der mye så blir jeg bekymret - med mindre du spiste en helt langpannepizza eller noe sånt... For det der er slett ikke mye mat! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Man SKAL kose seg skikkelig innimellom. Ellers tror jeg man blir sprø. Men å bare spise ett rundstykke, en tallerken frukt/grøn og pizza høres veldig lite ut. Og 3 måltider er også veldig lite. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vekten87 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 det er viktigg å kose seg innimellom. men noe som er viktig for å holde deg unna de 20 kiloene som er borte er å ha faste måltider, ikke småspis av alt mulig.. spis hver tresje time, ha mellommåltider og ikke tell kalorier, det e meningsløst spø du meg.. du kan omtrent spise hva du vil,så lenge du spiser det med måte. det er hvertfall min mening.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 det er viktigg å kose seg innimellom. men noe som er viktig for å holde deg unna de 20 kiloene som er borte er å ha faste måltider, ikke småspis av alt mulig.. spis hver tresje time, ha mellommåltider og ikke tell kalorier, det e meningsløst spø du meg.. du kan omtrent spise hva du vil,så lenge du spiser det med måte. det er hvertfall min mening.. '' spis hver tresje time, ha mellommåltider og ikke tell kalorier, det e meningsløst spø du meg..'' Veeel... Å gå gjennom sitt daglige kosthold og telle kalorier en kort periode var veldig nyttig for meg. Førte til 4,3 kg ned på noen uker det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vekten87 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 '' spis hver tresje time, ha mellommåltider og ikke tell kalorier, det e meningsløst spø du meg..'' Veeel... Å gå gjennom sitt daglige kosthold og telle kalorier en kort periode var veldig nyttig for meg. Førte til 4,3 kg ned på noen uker det. var min mening .. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.