Gå til innhold

Er det farlig?

Gjest Kristine M.A

Anbefalte innlegg

Gjest Kristine M.A

Hei Hei! Har vært flink å gått ned 20 kg, men i dag skeia jeg ut og spiste akkurat det jeg hadde lyst på og akkurat hvor mye jeg ville. Tror du det gjorde noe? Bare denne ene gangen? Jeg vet med meg selv at jeg aldri kommer til å falle tilbake i gamle spor=) Ble litt bekymret siden jeg spiste så mye... i dag har jeg spist: 1 grovt rundstykke med ost/ uten smør, en tellerken med frukt og grønt og masse pizza laget med spelt mel og lett ost...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du kaller det der mye så blir jeg bekymret - med mindre du spiste en helt langpannepizza eller noe sånt... For det der er slett ikke mye mat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man SKAL kose seg skikkelig innimellom. Ellers tror jeg man blir sprø. Men å bare spise ett rundstykke, en tallerken frukt/grøn og pizza høres veldig lite ut. Og 3 måltider er også veldig lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er viktigg å kose seg innimellom. men noe som er viktig for å holde deg unna de 20 kiloene som er borte er å ha faste måltider, ikke småspis av alt mulig.. spis hver tresje time, ha mellommåltider og ikke tell kalorier, det e meningsløst spø du meg.. du kan omtrent spise hva du vil,så lenge du spiser det med måte. det er hvertfall min mening..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er viktigg å kose seg innimellom. men noe som er viktig for å holde deg unna de 20 kiloene som er borte er å ha faste måltider, ikke småspis av alt mulig.. spis hver tresje time, ha mellommåltider og ikke tell kalorier, det e meningsløst spø du meg.. du kan omtrent spise hva du vil,så lenge du spiser det med måte. det er hvertfall min mening..:)

'' spis hver tresje time, ha mellommåltider og ikke tell kalorier, det e meningsløst spø du meg..''

Veeel... Å gå gjennom sitt daglige kosthold og telle kalorier en kort periode var veldig nyttig for meg. Førte til 4,3 kg ned på noen uker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'' spis hver tresje time, ha mellommåltider og ikke tell kalorier, det e meningsløst spø du meg..''

Veeel... Å gå gjennom sitt daglige kosthold og telle kalorier en kort periode var veldig nyttig for meg. Førte til 4,3 kg ned på noen uker det.

var min mening :)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...