Gjest Helle dussen Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Sjekker til stadig en del am.netsider, da jeg har bodd i usa, og vet de har kommet utrolig mye lenger enn oss i fht "dietpills". Det siste nye er at Ephedra er tilbake, et produkt som ble tatt fra hyllene i 2005 men nå er det tilbake - helt organisk, og inneholder ikke effedrin, selvom det høres slik ut. Dvs, det inneholder urten ephedra, men i organisk form, ikke kjemisk (som jo er effedrine) I tillegg er Hoodia det store på markedet nå. Dette er en urt fra sørafrika som demper sultfølelsen betraktelig. Begge kan bestilles hit til norge, og regnes som lovlige. Men ville dere turt? jg legger ved to linker, så kan dere selv lese om disse to. Jeg selv er skeptisk til epehdra pga navnet, men ikke til hoodia. Andre?? Linker: www.ephedrap57.com www.hoodiabites.com 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Jeg hopper ikke på slike ting. Den eneste varige løsning til varig vekttap er livsstilsendring rett og slett. Legge om kosten til et sunnere kosthold og prøve å legge inn mer mosjon i hverdagen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helle dussen Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Jeg hopper ikke på slike ting. Den eneste varige løsning til varig vekttap er livsstilsendring rett og slett. Legge om kosten til et sunnere kosthold og prøve å legge inn mer mosjon i hverdagen. Ja, enig - men disse er "higly praised" (klarer ikke uttrykke meg norsk) både hos Oprah, 60 minutes, CBC etc...Jeg vurderer sterkt å prøve Hoodia, men tør nok ikke den Ephedra, da den "høres" skummel ut.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helle dussen Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Ja, enig - men disse er "higly praised" (klarer ikke uttrykke meg norsk) både hos Oprah, 60 minutes, CBC etc...Jeg vurderer sterkt å prøve Hoodia, men tør nok ikke den Ephedra, da den "høres" skummel ut.. Dessuten er det 60 days back guarantee... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
synonym Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hoodia har jeg kjøpt på Qxl. Der averteres det hele tiden. Har prøvd det, men hadde ingen effekt på meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helle dussen Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Hoodia har jeg kjøpt på Qxl. Der averteres det hele tiden. Har prøvd det, men hadde ingen effekt på meg. Det som selges på qxl er ikke ren vare, og antakelig derfor du ikke har gått noe ned i vekt eller hatt noe effekt av det. Eneste rene varen du får tak i er via USA, og det sier seg selv at det er mye dyrere enn det som ligger på qxl. Det på qxl har selvsagt hoddia i seg, men i følge en forsker jeg kjenner som har prøvd dette, tok det ham et helt år før han fant to helt rene produkter - og som først da virket på ham. Hvis du vil ha nettsiden til dette som er 100% rent, så skriv igjen. Mvh helle dussen, som vurderer prøve det selv nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Nei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym på det Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Nei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuji1365380447 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Mennesker jakter alltid på enkle løsniger. En pille mot overvekt høres jo fantastisk ut, men dersom det faktisk fantes en pille som kunne løse overvektsproblemet - tror du ikke da at det ville være en VERDENSNYHET av store dimmensjoner? Ikke være så dum at du faller for denne markedsføringen. De er bare ute etter å tjene penger på desperate mennesker som ikke orker/gidder å gjøre det som faktisk trengs når man er overvektig; Nemlig å legge om livstilen, spise sunnere og trene mer. Dette vet du vel egentlig innerst inne? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.