Gjest this is a signature Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Har de ikke Svisj på Nrk lenger? 0 Siter
willow Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Både ja og nei. De har gjort som ztv: satset på nett-tv istedet. Noe av Svisj kan du se på NRK3, som nå har blitt tilgjengelig på vanlig analog tv. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Både ja og nei. De har gjort som ztv: satset på nett-tv istedet. Noe av Svisj kan du se på NRK3, som nå har blitt tilgjengelig på vanlig analog tv. Betyr det at for å få inn nrk3 så må jeg søke inn kanalene på nytt? Har kabel.. 0 Siter
Gjest gudi Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Betyr det at for å få inn nrk3 så må jeg søke inn kanalene på nytt? Har kabel.. Hvis du har kabeltv får du ikke NRK3 før om noen dager. Og da må du nok søke etter kanalen. Hvis du har en infokanal på TV'en fra kabelselskapet så står det sannsynligvis hvilken dato det er. 0 Siter
willow Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Betyr det at for å få inn nrk3 så må jeg søke inn kanalene på nytt? Har kabel.. Det spørs vel hvilken leverandør du har. Jeg har kabeltv fra Canal Digital, og oppdaget plutselig NRK3 på skjermen min i går. Den bare lå der. Av seg selv. Først etterpå gjorde jeg et kabelsøk, for å se om det hadde kommet inn noe mer (f.eks. FEM), men alt som skjedde da var at NRK3 gikk fra å være min sjette kanal til min første. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Hvis du har kabeltv får du ikke NRK3 før om noen dager. Og da må du nok søke etter kanalen. Hvis du har en infokanal på TV'en fra kabelselskapet så står det sannsynligvis hvilken dato det er. Vet du om det er lenge siden den kom (nrk3)? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.