Gå til innhold

Over for Svisj?

Gjest this is a signature

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de ikke Svisj på Nrk lenger?

Skrevet

Både ja og nei. De har gjort som ztv: satset på nett-tv istedet. Noe av Svisj kan du se på NRK3, som nå har blitt tilgjengelig på vanlig analog tv.

Skrevet

Både ja og nei. De har gjort som ztv: satset på nett-tv istedet. Noe av Svisj kan du se på NRK3, som nå har blitt tilgjengelig på vanlig analog tv.

Betyr det at for å få inn nrk3 så må jeg søke inn kanalene på nytt?

Har kabel..

Skrevet

Har kabel..

Hvis du har kabeltv får du ikke NRK3 før om noen dager. Og da må du nok søke etter kanalen. Hvis du har en infokanal på TV'en fra kabelselskapet så står det sannsynligvis hvilken dato det er.

Skrevet

Har kabel..

Det spørs vel hvilken leverandør du har. Jeg har kabeltv fra Canal Digital, og oppdaget plutselig NRK3 på skjermen min i går. Den bare lå der. Av seg selv. Først etterpå gjorde jeg et kabelsøk, for å se om det hadde kommet inn noe mer (f.eks. FEM), men alt som skjedde da var at NRK3 gikk fra å være min sjette kanal til min første.

• 1 måned senere...
Skrevet

Hvis du har kabeltv får du ikke NRK3 før om noen dager. Og da må du nok søke etter kanalen. Hvis du har en infokanal på TV'en fra kabelselskapet så står det sannsynligvis hvilken dato det er.

Vet du om det er lenge siden den kom (nrk3)?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...