Gjest Helise Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Hei. Jeg er en jente på 16 år. Jeg tror jeg er litt overvektig. Jeg sjekket BMI'en min, og den var på 29. Jeg er 170 cm høy og veier 85 kilo. Jeg synes det høres masse ut. Jeg sluttet å trene håndball for 3 år siden, da hadde jeg drevet med det i 6-7 år, etter det har jeg ikke trent å mye bare litt sånn nå og da. Men, jeg trenger hjelp til å gå ned i vekt, jeg vil ikke veie så mye. Og jeg vil ikke være tykk.Og jeg synes faktisk at det er litt rart at jeg veer så mye. Jeg har ikke veldig stor mage, noe selvfølgelig, og jeg har jo former men ikke noe voldsomt. Jeg tenker bare at når man veier 85 kg så er man feit. Jeg har alltid vært kraftig, aldri tykk. Nå føler jeg at jeg er på vei til å bli det. Og det som er mitt store problem er at jeg ikke greier å motivere meg selv til å trene og dessuten så hater jeg det. Jeg synes rett og slett det er kjempe kjedelig. Og jeg er en sånn person som er glad i godterier og mat. Kan du være så snill å hjelpe meg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.