Gjest Bananflua Skrevet 31. mai 2001 Del Skrevet 31. mai 2001 Hei! Når jeg trener, får jeg ofte "hold" fra midjen og helt opp til og med halsen. Ofte på begge sider. Kjenner pulsen dunker skikkelig. Det er skikkelig ekkelt. Og så på siden av halsen da. Jeg trodde man pleide å få hold på siden av kroppen jeg? Er det normalt? Kan jeg gjøre noe med det? (Kan det ha noe med astma å gjøre?) Det er guffent.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 3. juni 2001 Del Skrevet 3. juni 2001 Bananflua. Jeg er enig med deg at dette virker uvanlig. Hvis dette har vart en stund og kommer når du er i aktivitet, da synes jeg du bør bli undersøkt av lege. Et belastingsforsøk på tredemølle/ergometersykkel kan være aktuelt. Jeg tror at det er riktig å utelukke at det er noe annet enn en noe uvanlig holdsituasjon. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.